וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוגה הקטנה והעיר הגדולה

רותם דרוב

20.4.2009 / 17:30

ביקור מלא השראה בניו יורק הוביל את עפר יגר לפתוח במטבח הבייתי את ”קאפקייקס” ומשם היא שולחת עוגות חמודות לפי הזמנה

כשעפר יגר ביקרה בניו יורק היא הייתה חייבת לבקר גם ב'מגנוליה' הקונדיטוריה המפורסמת שקיבלה את עיקר הפרסום שלה הודות ל'סקס והעיר הגדולה' והחיבה של קרי ברדשואו וחברותיה לעוגות הקטנטנות. בעיר הגדולה התוודעה יגר גם להיסטריה של האמריקאים סביב העוגות האישיות האלו והחליטה לייבא את הרעיון בחזרה לתל אביב.

"הקאפקייקס נטועים חזק במסורת האמריקאית, כל עקרת בית מכינה את הקאפקייק שלה, אבל מאז מגנוליה כל העסק נהפך ליותר מסוגנן ופחות ביתי והמון מאפיות וקונדיטוריות שמתמחות רק בהם נפתחו בחוף המערבי והמזרחי כאחד" מספרת יגר. לה אמנם אין רקע מקצועי בבישול, אבל לאפות היא יודעת ואוהבת ולכן התחילה לרקוח מתכונים שונים כדי להגיע לתוצאות המיוחלות: "עשיתי הרבה ניסויים עם הרבה קרמים שמבוססים על גנש שוקולד ועל קצפות שונות מבוססות שמנת. אני מקפידה על מוצרי גלם טובים והכל מוכן לפי הזמנה, כך שתמיד הכל טרי"

את הקאפקייקס היא מכינה בדירתה שברמת אביב, לפי הזמנה מראש ובמחיר של תשעה וחצי שקלים ליחידה, בקופסאות של 12 יחידות שמגיעות בשני טעמים. בין הטעמים אפשר למצוא אתthink pink - עוגת וניל עם ציפוי קרם שוקולד לבן בצבע ורדרד, קאפקייק בטעמי עוגיית אוראו עם מילוי וניל, טעם של פאי תפוחים, או שוקולד מנטה. את הקאפקייקס אפשר להזמין גם במארזי מתנה עם מעמד עוגיות דקורטיבי ואת ההזמנות אפשר פשוט לאסוף מקניון רמת אביב, או בתוספת תשלום בשליחות לכל גוש דן רבתי.

הזמנות : cupcakestlv@gmail.com, או בטלפון: 03-6438559. או באמצעות האתר, ראו לינק מצורף למטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully