וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנפנף בכיף

29.4.2009 / 19:03

שמונה משפחות פתחו לנו שולחן והראו לנו איך הן חוגגות את יום העצמאות

משפחת יוחפז

משתתפים: יעקב, לאה, אורטל, שירן, בקרת, יפית ונתנאל שחוגג יום הולדת 10. סה"כ 7. איפה? גן צ'ארלס קלור. על השולחן: שיפודי שווארמה ופרגיות, עגבניות, בצל, חציל. על המנגל: יעקב פה ולאה במטבח מי בעייתי באוכל? כולם אוכלים הכל.

משפחת מירטוב

משתתפים: יהודה, סער, איציק, דורית, אליאן, מיטל, שלום, אביאל, שרית ורפי. סה"כ 10. איפה? גן צ'ארלס קלור. על השולחן: צלעות כבש, פרגיות, שקדים (חלאיוות), לבבות עוף, סטייק פרסי (כנפיים), קבב, ביצי שור וסלטים מרוקאים. על המנגל: שלום. מי בעייתי באוכל? שרית. לא אוכלת בשר רך.

משפחת טיירו

משתתפים: אורנה והרצל, ציון, נועם, מירי, ניסים, עפרה, רוחמה, הדס, מרים, עדן, רן, רביד, עילאי, דוד ואריאל סה"כ 16. איפה? גן צ'ארלס קלור. על השולחן: סטייקים, קבבים שהסבתא הכינה, נקניקיות חריפות ביתיות, כנפיים ולבבות עוף. על המנגל: הרצל וציון בניצוחו של ציון. מי בעייתי באוכל? אף אחד:"אכלנו הכל עד העצם".

משפחות בן חמו ופנחס

משתתפים: אלי, אברהם, שלומי, דניאל, מורל, אליאור, איתי, חאלד, יגאל והנרגילה, אלינור והעוגה, מימי והכבש ועוד ועוד ועוד. סה"כ 35. איפה? גן צ'ארלס קלור. על השולחן: אנטריקוט, סינטה חתוכה דק, צ'וריסוס, כבש, פרגיות, כבדים והדובדבן צלעות.
על המנגל: אלי, אברהם ויגאל. מי בעייתי באוכל? "דניאל לא אוהבת את הריח ואת הטעם של הכבש".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

משפחת גרינברג

משתתפים: רחל, רוברט, יואן, דניאלה, אלכסנדר, ז'קלין, ורוניקה, ראשיד, אלבה, קוסטה, סבסטיאן ואנדרסון ועוד. סך הכל 15. איפה? גן צ'ארלס קלור. על השולחן: קבבים, סטייקים ונקניקיות, יש גם לא כשר. על המנגל: רוברט. מי בעייתי באוכל? "דניאלה לא אוכלת כלום, רק סלט, ילדה בריאה".

משפחות בתה ולגסה

משתתפים: אסמרת, נוני, פירה, פסיקה, סמראוויט, ייתם, רוזי, סאוה, נתי, זופי, אנה, לוליה וקרן. סה"כ 13. איפה? פארק כרמלית. על השולחן: סטייק, נקניקיות, קבבים, יין וסלטים. על המנגל: כולם לפי תור. מי? בעייתי באוכל: "כולם אוכלים הכל".

משפחת מורי

משתתפים: ג'ינה, אבי, דבי, שנייה, ג'ריקו, ישראל, אלברט, גלעד, ויקי, אמלייה, ג'ני, ויולטה וגלוריה. סה"כ 12. איפה? פארק כרמלית. על השולחן: אגרול, נודלס, פוטו, אורז, צ'אפסוי (ירקות עם בשר), סלט אבוקדו וטונה, תירס ובשר מתוק. מי על המנגל? "בינתיים עוד לא הדלקנו". מי בעייתי באוכל? "כולם אוכלים הכל"

משפחות חבורה ולוי

משתתפים: שושנה, מנו חיים, עידית, ענבר, אביה, עילאי, בר, רותם, הילי, רותי וצ'וקי. סה"כ 10. איפה? פארק כרמלית. על השולחן: "שושנה בעלת מסעדה היא הביאה הכל, לבבות הודו, לבבות עוף, שישליק, שניצל צמחוני,בשר אדום, ביז (עטינים), כנפיים, סטייקים, כבש וסלטים. על המנגל: מנו. מי בעייתי באוכל? עידית צמחונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully