וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפאי כפול

רותם דרוב

1.7.2009 / 18:03

זסטי החיפאית תוקעת יתד בעיר הגדולה, עם תפריט מלא בבשר וארוחות בוקר אמריקאיות לפתוח איתן את היום

מסעדת המבורגרים ובשרים חדשה נפתחה בפינה של רחוב הורקנוס ואבן גבירול בתל אביב, פינה שהחליפה לאחרונה הרבה ידיים. השם הוא "זסטי", כינוי לבשר עסיסי ומפולפל. את המקום פתחו שלושה שותפים חיפאים – לירן בן ארי, צחי ירחי ורון גלנטי שפתחו לפני כשנתיים את זסטי בחיפה.

לירן בן ארי חושב, שאחרי שפיצחת את הקהל החיפאי, לפתוח סניף נוסף בתל אביב, זו כבר משימה פחות מסובכת: "מי שמכיר את הקהל החיפאי יודע שהוא באמת קהל קשה, לקוחות שיודעים מה הם רוצים, דורשים איכות אבל לא מוכנים לשלם עליה הרבה כסף. אחרי שהסניף הראשון התמסד, הבנו שאם הצלחנו בחיפה,נוכל להצליח באמת בכל מקום בארץ".

בתפריט אפשר למצוא המבורגר מאנטריקוט במשקל 220 גרם שמגיע בתוספת סלט ירוק במחיר של 38 שקל, אסאדו בורגר גם הוא במשקל 220 גרם במחיר 33 שקל ושלל תוספות שיבואו מעל כמו ביצת עין, שום קונפי וגבינת אמנטל. המחיר לתוספת נע בין ארבעה לשישה שקלים. מנת 500 גרם של ספייר-ריבס ברוטב חרדל ודובדבן או חרדל ובירה תעלה 52 שקל, ולמשכימי הקום יוגשו גם ארוחות בוקר.

על הבר תוכלו למצוא מבצעים על משקאות כמו שליש גולדסטאר ב-10 שקל, קפה הפוך בחמישה שקלים וכוס קאווה ב-15 שקל. לחב'רה מזסטי יש ביטחון עצמי ושלל הצעות מפתות "קודם כל ההמבורגר שלנו הוא הכי טעים בעיר, ומי שלא יחשוב כך יקבל את כספו בחזרה", אומר בן ארי. "סטודנטיות יקבלו הנחה של 50% על הבר בין השעות 12:00-17:00. שירות המשלוחים של זסטי יפעל החל מעוד כחודשיים.

Zesty אבן גבירול 185 פינת הורקנוס 03-5461000
שעות פתיחה: כל השבוע 9:00-02:00. ארוחות בוקר מוגשות עד 12:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully