וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים להם ת'לבן בעיניים

רותם דרוב

23.6.2009 / 20:10

מתחם היכל נוקיה מתהדר ביוגורטריה שנותנת לכם את החופש להעמיס כמה שתרצו. עוד יוגורט בתל אביב

יוגורטריה חדשה נפתחה בתל אביב והפעם במתחם היכל נוקיה ביד אליהו, ששופץ בשנים האחרונות. Yogood נפתחה על ידי שמעון נחמן, קבלן בנין שחזר מארצות הברית נפעם מהטרנד הקולינרי "חזרתי לארץ ורציתי להביא את הרעיון לישראל, להפתעתי ראיתי שהקדימו אותי וכולם היו בשלבי הקמה שונים, זה לא הלחיץ אותי כי אני בנאדם שאוהב לעשות דברים עד הסוף על הצד הטוב ביותר, בסבלנות ובלי לחץ".

נחמן מגדיר את עצמו כחדשן "לא רציתי לפתוח את אותה היוגורטריה כמו כולם. אצלנו הרעיון הוא שהלקוח מוזג לעצמו את הגלידה מתוך המכונות עצמן, לאחר מכן ניגש לקופה ומוסיף תוספות כאוות נפשו. בסופו של דבר הלקוח משלם עבור משקל הכוס ולא לפי גודל או תוספות".

חוץ משיטת השקילה החדשה, נחמן מביא עוד חידושים בתחום התוספות שבאות מעל ליוגורט: לא עוד אננס טרי וקוקוס מיובש כי אם צ'אטני עגבניות מפולפלות; פירות יער בקרם דה קסיס; אגסים שיכורים ביין רימונים וקנמון; צ'אטני לימון ברוטב לימונצ'לו; צימוקים ברמי מרטן ועוד.

המחיר ל-100 גרם של גלידת יוגורט כולל התוספות יעלה 8.40 שקל, ולקהל אוהדי הכדורסל וילדי הפסטיבלים חסרי הסבלנות, יפתח גם בר שפונה אל תוך ההיכל, שם ימכרו הגלידות בכוסות גדולות במחיר אחיד של 20 שקל ליוגורט גדול ו-22 לענק.

Yogood - היכל נוקיה, שער 5 רחוב יגאל אלון, תל אביב.
א'-ה' 10:00-22:00 ו' עד כניסת השבת. טלפון 077-4403925

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully