וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלח מצרפת, אפונה סינית ומוס יוגורט: חדש בסופר

רוני קדר

8.7.2009 / 13:39

מלחים מאזור צרפת, תבלין אורגני וגם מוס יוגורט שהוא בעצם קינוח. החידושים האחרונים על מדף הסופר שלכם

לחובבי המלח

חברת "סיימן" החלה לאחרונה לשווק בישראל את סדרת מלחי הים "גראנד" מצרפת, הכוללת שלושה סוגים: מלח ים גס אפור, מלח ים דק אפור ופרחי מלח ים.

גראנד הינו ישוב על גדות האוקיאנוס האטלנטי באזור בריטני שבצרפת. האזור מפורסם בעולם כולו בזכות איכות המלח המופק בו, שיטות ההפקה והאיסוף שלו. "מלח ים גראנד" נאסף ידנית בשיטה מסורתית עתיקה.

מחיר מומלץ לצרכן - החל מ-19 שקלים ל-1 ק"ג מלח אפור, 14 שקלים ל-250 גרם למלח ים אפור דק או פרחי מלח ים ב-25 שקלים ל-125 גרם.

שולפים מזלגות: מלחים מיוחדים הם הברקה טרנדית של השנים האחרונות שרק הולכת ותופסת תאוצה. המלחים העדינים מחופי האוקיינוס מדגישים את טעם המנה ולא גורמים להשתלטות מלוחה כמו מלח פשוט. מצד שני, מחירו הגבוה של המלח גורם לתהות האם באמת יש צורך להטיס מלח מצרפת? האם המלח הישראלי לא מספק אותנו?

תעמיסו ביסלי

לכבוד הקיץ השיקו באסם מהדורת חופש גדול הכוללת 3 טעמים חדשים: ביסלי בטעם טאקו, ביסלי בטעם מעושן וביסלי בטעם חמוץ פיקנטי. מהדורה זו מצטרפת ל-6 טעמי הביסלי הקיימים כיום על המדפים.

מחיר מומלץ לצרכן - 4.5 שקלים.

שולפים מזלגות: טעם הביסלי המעושן, מזכיר את טעמו של הביסלי גריל ואולי אפילו מעניין ממנו. הביסלי החמוץ גם הוא חטיף מצוין שעשוי להשאר בפנתיאון החטיפים, אם יחליטו להשאיר אותו מעבר לחודשי הקיץ.

המוס של יופלה

יופלה משיקים את Goody Goody - סדרה של מוס יוגורט בתוספת פירות בטעמי תות, אפרסק ופירות יער עם 3% שומן.

מחיר מומלץ לצרכן - 4.49 שקלים.

שולפים מזלגות: למוס יש בכלל טעם של גלידה. האמת, שזה לא ממש מרגיש כמו יוגורט אלא יותר כמו קינוח, לא מתוק מדי ובלי הרגשה סינתטית.

פירות יער בואדי

מותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY משיק טעם חדש לקיץ: חטיף בריאות בטעם פירות יער ובמרקם נימוח.

מחיר מומלץ לצרכן: 17.99- 20.99 שקלים לאריזה של 5 יחידות.

שולפים מזלגות: הילדים שניסו את החטיף אהבו מאוד ואפילו ביקשו אותו שוב ביום למחרת. המבוגרים לעומתם, חשבו שיש לו טעם מעט כימי, מתוק מאוד, דביק מדי ומרקמו לא משתווה למרקמם של החטיפים האחרים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מלח אורגני

חברת אלטמן החלה לשווק תערובת תיבול אורגנית פיקנטית
המצטרפת לסדרה האורגנית של Herbamare לתיבול סלטים, מרקים, פשטידות, מוצרי בשר ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן - 23.20 שקלים לאריזה של 125 גרם או 38.65 שקלים ל-250 גרם.

שולפים מזלגות: ריחו של התבלין מזכיר מעט אבקת מרק אבל בבישול הוא התגלה בתור מוסיף טעם מוצלח, והעובדה שהוא אורגני רק הוסיפה לאיכותו. הבעיה הגדולה שלו היתה בעיקר בכך שהיה עם יותר מדי מלח ופחות מדי תבלינים.

אפונה בתרמיל

חברת המוצרים הקפואים "סנפרוסט" מרחיבה את הסל ומשיקה מוצר חדש: אפונה סינית הנאכלת עם התרמיל.

מחיר מומלץ לצרכן- 15.99 שקלים לאריזה של 400 גרם.

שולפים מזלגות: אפונה סינית היא מצרך איכותי וטעים, אבל יקר במיוחד וקשה. המוצר הקפוא לעומת זאת, משתווה פחות או יותר למחירו של הטרי, נמצא כל השנה, איכותי ופריך.

נשנוש של בייגל

סדרת הנשנושים של בייגל בייגל מתרחבת עם טעם חדש: נשנושים בטעם חריף.

מחיר מומלץ לצרכן - 4.50 שקלים לאריזה של 80 גרם.

שולפים מזלגות: הנשנוש אכן חריף, אבל לצידו מגיע גם צד מלוח במיוחד שמאיים להשתלט על החריפות העדינה שבכל ביס. לצד גבינה לבנה הוא חטיף מצוין לאירוח, רק שימו לב לא להתנשף על הקרובים אליכם.

קנור ברגע

חברת קנור משדרגת את סדרת התבשילים להכנה מהירה ומשיקה סדרה חדשה הכוללת שבעה תבשילי אורז (שלושה מהם עם רכיבים טבעיים בלבד) ושלושה מוצרי פסטה.

מחיר מומלץ לצרכן - 10 שקלים לאורז באריזת 120-160 גרם.
11.5 שקלים לפסטה באריזות במשקל 132 גרם - 150 גרם בהתאם למוצר.

שולפים מזלגות: בדקנו את שקית המקרוני אנד צ'יז כשחשבנו שלפעמים מנות מוכנות המגיעות משקית עשויות להיות מוצלחות. כאן זה ממש לא עבד: ריח חזק של גבינה סינתטית ואבקת מרק עולים בביס הראשון של הפסטה. הנסיין אפילו אמר שגם אם יהיה רעב מאוד, יעדיף פסטה בלי רוטב מאשר עם האבקה המוכנה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully