וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתח נייד

רותם דרוב

7.7.2009 / 18:58

מסעדת דוריס קצבים מוסיפה שירות משלוחים של בשר טרי עד הדלת. מיוחד למפונקים ולעצלנים מגדרה עד חדרה

המסעדה הראש פינאית, שהוסיפה לפני שלוש שנים זרוע בתל אביב מכניסה לעיר מיזם חדש ובשרי - שירות משלוחים עד הבית של מוצרי האטליז במסעדה.
"המטרה בעצם היא להביא את הקצב השכונתי עד הבית" אומר ערן ויזל, מבעלי המסעדה "כל יום רכבי הקירור שלנו ייצאו עם בשר בסבב של שני משלוחים, בבוקר ובערב. הבשר שלנו מצליח לעמוד מול כל טווח מחירים של סופר או קצביה, בגלל שהמפעל שלנו הוא גם זה שמקבל את הבקר ומעבד את הסחורה, כך שכל פערי התיווך נחסכים."

בין הנתחים שאפשר לזמן הביתה אפשר למצוא אנטריקוט או סינטה ב-125 שקל לקילו, נתח קצבים ב-180 שקל, שקדי עגל ב-64 שקל לקילו ואסאדו ב-63 שקל לקילו. יש גם נקניקיות צ'וריסו או מרגז ב-89 שקל לקילו וגם מוצרי עוף כמו פרגיות ב-60 שקל לקילו.

ההזמנות מתקבלות בכל יום על ידי משלוח אי-מייל, פקס או טלפון ובדוריס קצבים יספקו אותה ביום למחרת. אין מינימום הזמנה ואפשר להזמין נתח בשר איכותי לזוג רעבים על האש או 30 סטייקים לחבורת מילואימניקים. את הבשרים שמגיעים מרמת הגולן מקבלים באריזת וואקום כך שישמר כמה ימים. התוספת הקטנה היא 15 שקלים דמי משלוח, ומעל 300 שקל דמי המשלוח יבוטלו. "אנחנו גמישים" אומר ויזל "טווח החלוקה שלנו הוא בעיקרון מגדרה עד חדרה, ואם מישהו ירצה משלוח ספונטני לארוחה עוד לאותו הערב, נבדוק את חלוקת הקו שלנו, ואם אנחנו עוברים בסביבתו נספק לו את הסחורה מיידית, אם נצטרך לנסוע אליו במיוחד, נצטרך להכניס אותו לקו החלוקה של היום הבא".

טלפון להזמנות 03-6244124 פקס 03-6244125

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully