וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנסון לסהרון

רותם דרוב

12.7.2009 / 18:12

שכחו מהריבה והכניסו גבינת עזים ונקניק סרוולד. זו לא סנדוויצ'יה אלא קרואסון בר חדש שנפתח בנחלת בנימין

אלו שהרעב תוקף אותם בלילה יודעים להעריך מקום שמציע ארוחה מהירה המרפדת היטב את הקיבה לפני או אחרי לילה רווי אלכוהול. כזה הוא הקורסיה – קרואסון בר שנפתח בנחלת בנימין בשבוע שעבר.

תופעת הקרואסון הממולא אינה חדשה בתל אביב והקורסיה מצטרף לבר קרואסון וותיק בעיר "לה גטרי". את קורסיה פתחו צמד השותפים אופיר ארליך שהגיע מתחום האופנה ובבעלותו חנות הנעליים התל אביבית precious ברחוב פרישמן ושותפו יוני פורת המגיע מתחום חיי הלילה. "כשביקרנו בצרפת נדלקנו על הרעיון" מספר ארליך "בכל מקום מכרו קרואסונים ממולאים, והיינו נהנים מכל ביס. לאחר מכן המשכנו לאי הצרפתי קורסיקה וגם שם המשכנו עם הזלילה, החלטנו להביא את הרעיון לתל אביב ולקרוא למקום על שם האי".

אם חשבתם על כריך קטנטן בגודל קרואסון מבית הקפה השכונתי שלכם, תחשבו שוב. את הקרואסונים מביאים בקורסיה ממאפיית ארז (לא זו של הלחם) שאופה אותם גדולים במיוחד למקום, הקרובים יותר בגודלם לג'בטה, כשבעתיד הקרואסונים ייאפו במקום. בתוכם אפשר לשים מגוון נקניקים כמו סרוולד, נקניק כפרי ופפרוני מבית מעדני מניה, וגם גבינות הולנדיות ומקומיות של משק יעקבס, כמו גאודה, אמנטל, גבינת תום עזים ביין ועוד.

בקורסיה מציעים כמובן גם גרסאות משלהם כמו קורסיה ווג' – עם ממרח הבית, גבינת קממבר, גאודה או עזים בליווי סלט ירוק וביצה עלומה תמורת 27 שקלים. ויש גם קורסיה פורמדיבלה – קרואסון מתוק עם ממרח בננות בקרמל וטופי ב-17 שקלים. כדי להחליק בגרון את הקרואסון אפשר למצוא במקום גם גזוז בטעמים ב-7 שקלים וגם קפה לשבת או לקחת.

קורסיה – קרואסון בר . רחוב נחלת בנימין 61 פינת אחד העם, תל אביב. 03-5608597

שעות פתיחה: א'-ה' 07:00 עד לקוח אחרון ו'- 08:00-15:00 ו-21:00-לקוח אחרון. ש' 21:00 עד לקוח אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully