וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוצרים לחם

רותם דרוב

27.7.2009 / 17:46

בפינת המזללות של פרישמן בתל אביב התמקם בוטיק לחם חדש שאופה לחמים במהלך כל שעות היום. כאן תמצאו חלה גם ביום שלישי

אל פינת פרישמן ודיזנגוף, הפינה התל אביבית הכי עמוסה במוסדות אוכל רחוב (סביח פרישמן, פלאפל, דוכן מיצים וגם השווארמה של שאולי) מצטרפת עכשיו מאפיית בוטיק ובית קפה בשם זומר.

את המאפייה המעוצבת בחן פריזאי פתחו גיל זומר, בריסטה מקצועי וחברו יניב גרציאני שאמון על יצירת הלחמים. זומר התחיל את תפקידו בתור עובד בסניף הראשון של מק'דויד, שהיה שייך לאביו ומעולם לא הפסיק לעבוד בתחום. "עבדתי המון שנים ב'אספרסו בר' ברוטשילד, שם למדתי להיות בריסטה מקצועי, ולאחר מכן ניהלתי את 'בר לחם' שם הכרתי את יניב. בין לבין גם נסעתי להשתלמות בפריז, שם עברתי קורסים המתמחים בלחם".

כדי לפתוח מקום משלו, חבר לגרציאני אשר לש ומתפיח בצקים כבר עשור ב"רפאל", וב"בייקרי" של ה"קופי בר" וגם ב"בר לחם" שם הכיר את שותפו. את כל הלחמים הם אופים במקום, במהלך כל שעות היום "כך שמי שיעבור אחרי העבודה ויקנה לחם לארוחת ערב, יקבל לחם טרי".

מי שירצה לקנות לחמים ומאפים ממחמצת טבעית יוכל לרכוש בגט צרפתי תמורת 12 שקלים, לחם דגנים בריאות תמורת 16 שקלים או לחם שיפון 80% תמורת 15 שקלים. בתחום המתוקים אפשר לטעום לחם בריוש תמורת 14 שקלים, וחלת צימוקים אגוזים שנאפית כל השבוע ב-16 שקלים.

בכיוון המאפים הקטנים אפשר למצוא קרואסונים ודיינישים בעשרה שקלים ומאפים מלוחים בסגנון איטלקי כמו מאפה פטה מנגולד וצנוברים או מאפה חצילים וקשקשבל בטווח מחירים של 7-17 שקלים. שלא כמו במקומות אחרים בעיר, לקראת ערב המחירים לא יורדים, ובזומר נוהגים במבצע של קנו שלושה מאפים וקבלו אחד חינם.



זומר. פרישמן 39 תל אביב טלפון 03-5233396
שעות פתיחה א'-ה' 07:00-23:00 ו' 07:00-16:00 ש' 07:00-23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully