וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימו לובסטר על האש

רותם דרוב

29.7.2009 / 18:02

במסעדת "רק מהים" תוכלו לבחור דגים במשקל. כאן אוכלים על ספסלי עץ ובצלחות חד פעמיות, ממש כמו בקייטנה

אל "רק בשר", מסעדת הבשרים שנפתחה לפני פחות משנה במבנה אבן עתיק ברחוב סלמה, הצטרפה לאחרונה אחותה הצעירה והקלילה "רק מהים" שהתמקמה בחצר הסמוכה. לפי השם אפשר להבין במה העניין הפעם: המנות המוגשות נבחרות על ידי הסועד מתוך ויטרינה גדולה עם מבחר פירות ים ודגים כשהמחירים מצוינים לפי מחיר ל-100 גרם, ובסופם תבחרו רק את הכמות ואת שיטת הבישול. אז המוצרים ישקלו ויוגשו לכם לשולחן לאחר שעברו בטאבון, בגריל, בטיגון עמוק או על הפלנצ'ה.

"לא רציתי לפתוח חצר ל'רק בשר'", אומר דני ברנד הבעלים, "רציתי מקום חדש בסגנון פתוח וקיצי. הכל ב'רק מהים' קליל יותר, פה תמורת 30 שקלים תקבלו כוס קאווה ויין לבן ללא הגבלה, כי המטרה היא לייצר אווירה שונה, פחות מעונבת".

ואכן האווירה משוחררת, עם שולחנות פיקניק עשויים עץ ושולחן ראשי באורך של עשרה מטרים בו סועדים זרים יושבים אחד ליד השני והאוכל מוגש בתוך כלים חד פעמיים מתכלים. על התפריט של שתי המסעדות אחראי השף ג'וני היל הקולומביאני שעבר בין היתר גם במיקה, מנדיס, אודאון ו-Ocean בר. את מגוון פירות הים והדגים מביאים כל יום מהמזרח הרחוק כשהם מצוננים ולא קפואים. המחירים מתייחסים למשקל של 100 גרם ואפשר למצוא פילה לברק ב-21 שקלים, ג'מבו שרימפס ב-25 שקלים, ואפילו לובסטר ב-175 שקלים.

רק מהים. דרך סלמה 21, תל אביב.
טלפון: 03-6836143
שעות פתיחה: 18:00-לקוח אחרון, שבעה ימים בשבוע

  • עוד באותו נושא:
  • רק מהים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully