וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבי יפו

רותם דרוב

2.7.2009 / 18:04

פינטואז', בר יין חדש, מצטרף ללהקת הברים התל אביביים שממלאים כוסם ביין. הפעם דווקא בשולי יפו

בלי ששמנו לב הולך ומתפתח לו מתחם קטנטן בשוליה של יפו, בתחילת רחוב סלמה. למתחם החדש הצטרף לאחרונה בר יין "פינטואז'". את המקום פתח אביחי צברי, רק בן 24, וכבר הספיק להיות הסומליה של מסעדת מסה ושל מסעדת דלל. מי שיבקר בפינטואז' יתרשם מהחלל המאוכלס בבר ארוך שבסופו חדרון המכיל יינות מובחרים ובקומה מעל, חדר עישון לסיגרים שנמכרים גם הם במקום.
.
"רציתי להיכנס בתחילה למתחם בריי היין של תל אביב שעיקרו ברחוב נחלת בנימין" מספר צברי, "אבל מהר מאוד הגעתי להחלטה שאני רוצה לברוח מהביצה, והגעתי לפה, מקום עם הרבה יותר היסטוריה". צברי, מורה דרך בהכשרתו, מספר כי החלל העתיק בן 220 השנה שימש בעבר מקום מפגש לקצינים בריטים ולאחר מכן בשנות החמישים גם בית קפה למשוררים בוהמיינים.
הבר החדש מתרכז ביין, אבל צבר מעיד על עצמו שהוא פריק של ענבים, כך שגם בר המשקאות האלכוהוליים הכבדים יותר מורכב ממוצרי יין בלבד כמו אוסף קוניאק גדול, מגוון ארמניאק, גרפה, פורט ושרי, ואפילו ערק אל-נמרוד, כיאה למשקה אניס שמופק מענבים. "הקשרים שלי מאפשרים לי להביא משקאות מאוד ייחודיים, אפילו סדרה של בקבוקים שיוצרו מחבית אחת כמו קוניאק גרנד ריזרב שיושן 35 שנה".

חובבי היין יוכלו להתרשם מפלאם מרלו ריזרב 2006 ב-190 שקלים או ריוחה של סרואניון ריזרב 2002 ב-120 שקלים. מי שכיסו עמוק והבנתו ביין רחבה יוכל להתנסות בבקבוק של ז'ברי שמברטיין של לאלרווה שנת 1985 תמורת 3,200 שקלים.

תפריט היין מתעדכן ומשתנה כל הזמן, ובנמצא אפשר לטעום יינות חדשים לאו דווקא מארצות מובילות כמו צרפת ואיטליה אלא גם מארצות כמו שוויץ, גרמניה, קפריסין וגם ניו זילנד ודרום אפריקה. בתפריט האוכל המצומצם אפשר למצוא סביצ'ה מוסר על קרפצ'יו של מנגו, או סלט פיטריות חם על פילו פרמז'ן תמורת 25 שקלים וגם פלטת גבינות ב-35 שקלים לפלטה קטנה ו-50 לזוגית.

פינטואז'. רחוב סלמה 10. שעות פתיחה א'-ש' 13:00- עד לקוח אחרון. טלפון 03-6818911

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully