וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר המזל

רותם דרוב

7.9.2009 / 15:40

השף גיא פרץ פותח מסעדת דגים כשרה בקומה השביעית במלון תל אביבי. על הדייגים תוכלו להציץ מהמרפסת

גיא פרץ, שזכה לכינוי "השף המתלבש" בזכות עשרות תלבושות השף שבבעלותו, מגיע לגגות תל אביב עם מסעדה חדשה במלון אלכסנדר. פרץ, שבבעלותו גם חברה ליעוץ קולינרי הנושאת את אותו השם, מסעדת Oro ומסעדת הפאסט פוד המרוקנית "מרקש אקספרס", פתח את המסעדה לפני פחות מחודש.

המסעדה ממוקמת על גג המלון, וצופה על חוף מציצים הסמוך ועל קו המים של תל אביב מצד אחד וגגותיה של העיר הלבנה מהצד שני.

Seven היא המסעדה (שפרץ מעדיף לכנות אותה בכלל רסטו-לאונג') הנקראת על שם הקומה השביעית בה היא ממקומת כאשר הכניסה היא מלובי המלון. המקום מחולק לשניים, חלל המסעדה הסגור המאופיין בשולחנות עם מפות לבנות שם אפשר יהיה לסעוד ארוחה בת שלוש מנות, והמרפסת הגדולה, המרוצפת דק עץ ומקושטת בספות לבנות ודשא מלאכותי, שם אפשר גם לשבת על מנה קלילה וכוס יין מבעבע.

פרץ, שמוכר בזכות המטבח המרוקאי התמקד הפעם במסעדה בסגנון חלבי עם דגה טרייה והמון עשבי תיבול רעננים. "אני דואג שהמסעדות שלי יהיו תמיד כשרות אבל הפעם הלכתי לכיוון הקולינרי הנוכחי, גם בגלל האפשרות ליצור קינוחים חלביים כמו שצריך".

בתפריט אפשר למצוא מנות כמו סביצ'ה דג ים בלימון בצל וכוסברה על ארטישוקים צלויים ב-42 שקלים או פילטים של סרדין טרי כבושים בפסטו כוסברה, פלחי סלק צלויים ושום קונפי ב-39 שקלים. לעיקריות אפשר לטעום - סינייה בס הסלע,פילה מוסר צרוב בגריל מוקרם בטחינה ולימונים כבושים על מצע חציל ב -77 שקלים או מנות פסטה שונות כמו רביולי חצילים ב-48 שקלים.
לקינוחים, גאוותו של פרץ היא הוופל דיפ- מקלות וופל בלגי בשילוב רוטב שוקולד בלגי חם ברס אגוזים מסוכרים ומייפל לטבילה ב-32 שקלים או קרם ברולה על בראוניז שוקולד אגוזי לוז וקרמל תמורת 36 שקלים.

רסטו לאונג. רחוב חבקוק 3, קומה 7, מלון אלכסנדר תל-אביב.
שעות הפעילות: א'-ה': 07:00-24:00, שישי עד כניסת השבת וגם מוצ"ש. טלפון: 03-5466772

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully