וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עוד ימציאו - לראש השנה

רוני קדר

14.9.2009 / 0:01

מעדן רימונים, רימונים בריבה וגם קצת דבש בתוך היוגורט שלכם. כל מה שחדש על המדף לכבוד ראש השנה

רימון מתוק מדי

משקה חדש מבית בוסקה האיטלקי משלב בין היין המבעבע העדין של ורדי, בתוספת תמציות טבעיות של רימונים. ורדי ספארקלטיני רימונים הינו משקה עם 5% כהל בנפח בלבד. היין מצטרף לסדרה בה קיימים: ורדי ספומנטה, ורדי ספארקלטיני תפוח ירוק וורדי ספארקלטיני אפרסק.

מחיר מומלץ לצרכן: 26 שקלים לבקבוק.

שולפים מזלגות: זוכרים את בקבוקי הפנטזיה שהיו פותחים באירועים מיוחדים לפני 20 שנה? כאילו שום דבר לא השתנה, וכי לא קיימת בישראל תרבות שתיית קווה כבר כמה שנים. היין מתוק מדי, עדין מדי ולא מספק את הסחורה, למרות שהיא זולה.

ערבבו את הדבש

מחלבת "גבינות השומרון" מרחיבה את קטגוריית היוגורטים ומשיקה סדרת יוונית: 'יוגורט יווני אותנטי' ו'יוגורט יווני עם דבש' עם 8% שומן.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.99-6.49 שקלים לאריזה של 180 גרם.

שולפים מזלגות: טעם היוגורט עצמו הוא אינו טעם שמוכר לחיך הישראלי. הוא מעט שמן מדי ובטעם שיקח זמן להתרגל אליו. תוספת הדבש היא אינה הכרחית והופכת את המוצר למעט תעשייתי.

פרי בצנצנת

לקראת ראש השנה תשווק חברת ''סיימן'' טעם חדש למעדני הפרי הטבעיים של חברת ''סנט דלפור'': מעדן רימונים ופטל. המעדן עשוי מ-100% פרי טבעי ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל וחומר משמר.

מחיר מומלץ לצרכן: 15.90-16.90 ש'קלים לצנצנת במשקל 284 גרם.

שולפים מזלגות: מפתיע אבל השילוב החמוץ מאוד של שני סוגי הפרי מצליח לגרום גם לשמרנים בינינו להתלהב.

דבש בגבינה

רשת SPICES מציעה לכבוד ראש השנה גבינת דבש – Dvash של 'ברקנית'. זוהי גבינת עיזים טרייה בתוספת דבש, בעלת מרקם קרמי, ומתאימה מאוד כתוספת לסלטים ירוקים.

מחיר לצרכן: 19.90 שקלים (במקום 24.90 שקלים ל-100 גרם)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully