וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכה בשנקל

רותם דרוב

18.10.2009 / 14:45

מסעדה חדשה בפתח תקווה מנפצת את שמה היבשושי של העיר ומתהדרת בייעוץ קולינרי של השף רונן דברת בלוך

השף רונן דברת בלוך חוזר, והפעם עם ייעוץ קולינרי למסעדת אליזבת קיו, במרכז יכין בפתח תקווה.

בדיוק שנה חלפה מאז סגר דברת בלוך את מסעדת RDB ברעש גדול וירד למחתרת כשהוא משאיר אחריו עובדים וספקים זועמים. את RDB פתח עם האוליגרך אלכסיי זכרנקו שטען כי דברת בלוך השתמש בחלק מהכספים שהוא נתן להשקעה במסעדה לשימושו הפרטי, הוא נידה אותו מהמסעדה ופתח באותו המיקום את מסעדת פושקין. בינתיים גם זכרנקו נעלם באורח מסתורי לפני כחודשיים בעת שנסע לפגישת עסקים בסנט פטרסבורג, והמשטרה המקומית מניחה כי נרצח. דברת בלוך מבטיח מצידו שברגע שיסתיימו כל ההליכים המשפטיים שהוא יזם כנגד "המסעדה שנלקחה ממני באונס" לדבריו, הוא יחזור עם מסעדה חדשה שבראשה הוא יעמוד.

בינתיים הוא מתקמבק בפתח תקווה, עם מיזם של קבוצת משקיעים שאותם הוא מגדיר כחברים, לפתיחת בר-מסעדה קליל, שמתוכנן להתרחב לסניף נוסף. "הרעיון הוא לפתוח מקום שיתאים לתקופה מבחינת המיתון, זה לא הזמן לגורמה" הוא מסביר, "רצינו לפתוח מקום לבילוי עם אלכוהול טוב, שגם ישרת את קהל העובדים באזור בשעות הצהריים".

התפריט באליזבת קיו כתוב לפי מדרגות מחיר כדי שהלקוח יחליט כמה כסף הוא רוצה לבזבז. אפשר למצוא פטריות שמפיניון בטימין או סלט עגבניות עם כוסברה וצ'ילי תחת קטגוריית 10 שקלים, חציל שלם קלוי עם טחינה או קרפצ'יו פילה ב-20 שקלים. כשקופצים למדרגת המחיר של 35 שקלים, התפריט יכיל המבורגר או כנפי עוף, ויש גם פילה בקר, פילה סלמון או קונפי אווז ב-55 שקלים.
"אין לנו עסקיות בצהריים כי המחירים זולים מלכתחילה" דברת בלוך מציין "וחשוב להדגיש שאנחנו לא בונים רק על קהל הצהריים, בשעות הערב האווירה משתנה - מוזיקה, אלכוהול ובילוי תופסים מקום גדול יותר."

אליזבת קיו - יצחק רבין 17, מתחם יכין סנטר פתח תקווה 03-9192993. שעות פתיחה: א'-ש' 12:00 עד לקוח אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully