וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיקה סוערת

אפרת נוימן

12.11.2009 / 13:51

אם תבחרו לאכול צהריים במסעדת הנשיקה בזכרון יעקב, היכונו לדיבורים רועשים על נדל"ן לצד עסקית מוצלחת ושקטה

לקנות דירה או לחכות? אולי זה הזמן לדירה להשקעה? כמה משלמים על שכירות בבנימינה? קדחת הנדל"ן הגיעה גם לארוחת הצהריים השקטה שלנו במסעדת "הנשיקה" בזכרון יעקב, כשבשולחן לידנו דנה חבורה רועשת של סועדים בשאלות הבוערות - מה יקרה למחירי הדירות ואם זה הזמן למכור.

המלה "שקטה" מטעה מעט, שכן למרות ההתנתקות מהמולת העיר היה רועש למדי בצהרי היום במסעדה שנמצאת בשולי המדרחוב החינני של המושבה. תיירים נלהבים, חבורה ישראלית צוהלת, ילדים שמתרוצצים בין השולחנות, גברים שעושים קולות של פגישה עסקית, ובקיצור - תמהיל מגוון של סועדים. למי שמחפש שקט כדאי לבקש שולחן מרוחק יותר, בגינה, בחוץ או בפנים.

מסעדת "הנשיקה", המגישה אוכל בסגנון צרפתי-ים תיכוני בניצוחו של השף רונן רביב, מציעה עסקית במחירים שנעים בין 59 ל-92 שקלים (יש מנות שעבורן צריך להוסיף 10 שקלים). העסקיות כוללות מנה ראשונה, לחם ועיקרית.

פסטורליות בהמתנה

לראשונות לקחנו מנה אחת בסיכון נמוך, חציל עם טחינה ועגבניות, ואחת בסיכון גבוה יותר, עלי מנגולד וריקוטה. השירות שקיבלנו היה ידידותי וקשוב. דקה אחרי שביקשנו מהמלצרית דיאט ספרייט (11 שקלים) וקנקן מים, השניים כבר התנחלו על שולחננו. גם הראשונות הגיעו במהירות והיו טובות, אבל הן לא הצליחו להלהיב אותנו. החציל היה מנה נחמדה אך לא מעבר לכך. עלי המנגולד היו מנה מעניינת, אבל לא כזאת שמותירה טעם של עוד. הלחם שנלווה לראשונות היה טרי ונחטף במהירות.

לעיקריות בחרנו בפסטה פנה עם עגבניות ופרמזן במסגרת העסקית הזולה יותר של 59 השקלים; ופרגית צלויה על הגריל בליווי ירקות שורש בתנור במסגרת העסקית של 72 השקלים. היינו צריכים להמתין קצת יותר זמן להגעת האוכל, אבל הפסטורליות של המקום בהחלט מתאימה לארוחת צהריים מתארכת.

הפסטה היתה טובה ופיקנטית. מנת הפרגיות המתקתקה היתה מוצלחת מאוד, אם כי צורת ההגשה - ירקות שורש בתחתית צלחת עמוקה ועליהם נתחי הפרגית - הקשתה על החיתוך.

החשבון הסתכם ב-142 שקלים, סכום שמספק תמורה נאה לארוחה. כשהשמש כבר החלה לשקוע המשכנו לטיול במדרחוב, וסיכמנו ש"הנשיקה" היא אלטרנטיבה טובה למי שנמצא באזור זכרון יעקב ומחפש אתנחתה של צהריים מושקעת באווירה כפרית.

חשבון, בבקשה

ההצעה: מנה ראשונה, לחם ועיקרית ב-92-59 שקלים.

טוב לביזנס: אפשר לתפוס פינה שקטה ונעימה לשיחת עסקים ארוכה.

בשולחנות הסמוכים: תיירים, חבורות גדולות של סועדים, זוגות ואנשי עסקים.

יתרון יחסי: אווירה כפרית ועסקית נדיבה. מישהו מטפל בך: שירות אדיב ומהיר.

"הנשיקה", המייסדים 37 (בחצר), זכרון יעקב. טל': 2223333- 057 (שלוחה 4407). העסקית מוגשת בימים ב'-ה', בשעות 12:00-16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully