וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה מבלוטים, גלים של שקדים והמון ופלים: חדש בסופר

רוני קדר

16.12.2009 / 13:32

שקדי המרק הפכו לגלים, הקפה עשוי מבלוטים ונראה שהוופלים הולכים להשתלט עלינו החורף. כל מה שחדש על המדף

מתוק לי בסנדוויץ'

לחמית אסם, מתרחבת עם טעם חדש: לחמית חיטה מלאה ודבש, שמוצעת באריזה של 200 גרם. כמו כל מוצרי סדרת לחמית, גם לחמית חיטה מלאה ודבש מבוססת על דגנים מלאים, ועשירה בסיבים תזונתיים.

מחיר מומלץ לצרכן - 7.50 שקלים לאריזת 200 גרם.

שולפים מזלגות - לחמית היא בבסיסה מזון פשוט מדי ולפעמים אפילו נחות בגלל ההרגשה הקרטונית שהיא נותנת. אבל כשיש צורך בקרקר שיתלווה לקופסת הקוטג', הלחמית עושה את העבודה בענק. שידרוג הדבש שנתנו הפעם לקרקר התפל דווקא מרשים ומאפשר לפה להיגנב לפעמים, ולו רק בגלל קרקר שהיה אמור להיות משעמם.

שותים במבו

חברת טעם טבע אלטמן מציגה מוצר מבית דר' ווגל A.vogel. משקה במבו, תחליף קפה אורגני על בסיס עולש (ציקוריה), חיטה, שעורה, תאנים ופרי הבלוט מעץ האלון.

מחיר מומלץ לצרכן - 40.25 שקלים לאריזה של 100 גרם או 63.60 לאריזה של 200 גרם.

שולפים מזלגות - ניחוח הקפה העדין שעולה כשפותחים את האריזה, לא מסגיר שלא מדובר כאן בפולי קפה. לעומת זאת, כשכבר הוכן המשקה כמו קפה רגיל ביומיום לא עלה מהכוס ניחוח של קפה אמיתי.

בננה בחלב

חברת תלמה משיקה דגני בוקר חדשים על בסיס פתיתי חיטה מלאה עם בננה, אגוזים וצימוקים.

מחיר מומלץ לצרכן - 21.99-23.99 שקלים לאריזות במשקל 350 גרם.

שולפים מזלגות - דגני הבוקר החדשים המבוססים על פתיתי החיטה המלאה כמו שהכרנו בחבריו הקודמים דליפקאן ומיקספלקס מסתמנים כנעימים לחלב בבוקר. כמות הצימוקים גדולה, אבל החיסרון היחידי עומד בדמות מתיקות היתר של הבננות, שאולי יכול להוות יתרון משמעותי לאוהבי דגני הבוקר האוובר מתוקים.

עושים גלים במרק

לרגל החורף אסם משיקה: שקדי מרק בצורת גלים שיצטרפו לשקדי המרק המוכרים.

מחיר מומלץ לצרכן - 10-12 שקלים לאריזה של 300 גרם.

שולפים מזלגות - לכאורה, נראה ששקדי מרק בצורת גלים יתנהגו בדיוק כמו אחיהם הקטנים והמרובעים, אבל לא! הגלים עשו יותר מדי בלאגן, והמצופים הצהובים התפקעו והפכו לצימוק מסכן כבר ברגע שפגשו בנוזל הלוהט. נרשמה אכזבה מרה וכל קערת המרק נאלצה לעבור סינון מחדש.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

קטן וטוב

עלית מקבוצת שטראוס משיקה טעם חדש בסדרת הנשנושים עלית בייטס - נשנושי וופל בטעם נוגט.

מחיר מומלץ לצרכן - 5 שקלים לאריזה של 85 גרם.

שולפים מזלגות - אולי זה נכון, שדברים טובים מגיעים באריזות קטנות, כי הוופל הזה באמת טוב. זה הטעם המתוק שאינו מתוק מדי, הביס הקטנטן שמאפשר מינימום עבודת לעיסה וטעם הנוגט העדין לצד הקפה של אחר הצהריים מביאים לבסוף למוצר מוצלח.

מתמלאים חלב

חברת הרדוף המייצרת מזון אורגני מציגה: חלב אורגני מלא המכיל 3.3%-4.5% שומן.

מחיר מומלץ לצרכן - 12.99 שקלים לבקבוק 1 ליטר.

שולפים מזלגות - חלב הוא חלב ובין טעמיו השונים הדיעות חלוקות. הבונוס הגדול מגיע בצורתו האורגנית אבל החיסרון הוא בטעם הכבד של אחוזי השומן שמעיקים על הקפה כאילו החליפו את כפית הסוכר במלח.

מתגלגלים

חברת ההפצה דיפלומט משיקה סדרת גליליות של המותג: Golden break. הגליליות החדשות מוצעות בטעמים אגוזים, קפוצ'ינו ווניל ובאריזות רב פעמיות, השומרות על הטריות לאורך זמן.

מחיר מומלץ לצרכן - 14.99-18.99 שקלים.

שולפים מזלגות - קופסת הגליליות החדשה מנסה לעורר תיגר אל מול זו הישנה והטובה מישראל, ועוד עושה זאת בהצלחה מוגזמת. הגליליות פריכות, עשירות במילוי וארוכות במיוחד, כך שכאן הפינוק נמשך ונמשך.

MOOI כיף

חברת ההפצה דנשר משיקה בימים אלו את המותג MOOI. בין העוגיות החדשות, אפשר למצוא ביסקוויט מצופה שכבת שוקולד חלב במילוי קרם בשני טעמים: קרם שמנת זביונה עשיר וקרם בטעם אגוזים קקאו, גלילי וופל עטופים בשוקולד חלב, עוגיות ספירלה פריכות בטעם שוקו-וניל ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן - 9-16 שקלים.

שולפים מזלגות - לוופלים המצופים, בהם השוקולד הוא דומיננטי, נרשמה הערת אזהרה בעקבות טעם הלוואי של צימקאו שהתלווה לביס. לעומת זאת, בביסקוויט עם המילוי המצופה שוקולד התעוררה ציפיה לעוד בעקבות הטעמים המשובחים שהיא הפגינה. על עוגיות הספירלה אפשר לומר שהן סתמיות, ותו לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully