וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה מגונה

עירא רוזן

3.12.2009 / 8:11

אולי תפריט המיוחדים במסעדת אדורה הוא משהו מיוחד, אבל גם אם תלכו על העסקית, תגלו שהיא בין השוות בתל אביב

העסקית שמציעה מסעדת אדורה היא ארוחה משתלמת למדי. תמורת 59 שקל מקבלים מנה ראשונה ומנה עיקרית מהתפריט העסקי המכובד שמציעה המסעדה. התפריט כולל שמונה מנות ראשונות ושש מנות עיקריות, שאליהן מיתוספות מדי יום כמה מנות מיוחדות.

המסעדה שוכנת בצפון רחוב בן יהודה בתל אביב, שבשנים האחרונות מתחדש בברים, במסעדות ובחנויות בגדים. במסעדה יש שתי קומות, ובחלל התחתון, המרכזי, נמצא גם בר גדול. בקומת הגלריה יש עוד חמישה שולחנות ושם נמצאים גם השירותים. בעלי לקויות לא יוכלו להגיע אליהם - וחבל. כשהתיישבנו ניגשה אלינו מלצרית שהציגה את התפריטים וסיפרה על המנות המיוחדות. דקות ספורות לאחר מכן, ניגשה לשולחננו מלצרית אחרת ורצתה גם היא לספר לנו על המיוחדים. באופן כללי השירות באדורה היה מקצועי, משתדל ומוקפד, אך לעתים הוא היה משתדל ומתאמץ מדי.

חוויה מנחמת לאמצע השבוע

למנה ראשונה הזמנו סביצ'ה ישראלי, מנה שכוללת קוביות דג ים נא, עגבניות, מלפפונים, בצל ירוק, כוסברה, מיץ לימון וטחינה; ומרק אפונה עם שרימפס (בתוספת חמישה שקלים). נשאלנו אם נרצה לחם בתוספת של 14 שקל. קיבלנו כיכר קטנה של לחם שאור עם ארבע צלוחיות של חמאה, ממרח עגבניות מיובשות סתמי, מלח ים וקונפי שום בסילאן שהיה טעים. הלחם, שהגיע פרוס ועטוף בנייר פרגמנט (אופנה שאמורה להעניק תחושה כפרית או אותנטית יותר) היה מאכזב. הקרום לא היה פריך ומתפצח ולא הורגשה בו חמצמצות השאור.

מרק האפונה היה עשיר וטעים ושחו בו שני חסילונים צלויים שהשתלבו היטב עם טעמיו. הסביצ'ה הכיל קוביות של דג ים טרי שהיו מצוינות, אך השילוב שלהן עם הירקות, הלימון והטחינה היה מעט מוזר והזכיר סלט ירקות עם טחינה שהוסיפו לו דג. בן זוגי לארוחה, שהזמין את המנה, חלק עלי ואהב בדיוק את הדברים שמהם אני נרתעתי.

לעיקריות הזמנו צוואר לבן על שיפוד, שאמור היה להגיע בתוספת מח עצם ופירה, ופילה בורי ברוטב חמאת לימון, עגבניות ופרג, גם הוא בתוספת פירה. הבורי הוגש כחלק מהמנות המיוחדות לאותו היום, והזמנתו היתה כרוכה בתוספת תשעה שקלים למחיר העסקית. לאחר ההזמנה הגיעה מלצרית והתנצלה על שאזלו עצמות המח ושאלה אם נרצה להזמין מנה אחרת.

לא החלפנו ולא הצטערנו. נתחי הבשר, שתובלו בתערובת תבלינים מרוקאית ניצלו במידה מושלמת והיו שחומים, רכים ועסיסיים. התערובת הכילה, בין השאר, הל וקינמון שהחמיאו מאוד לבשר החזיר. לצד השיפוד הוגשו פירה, שהיה עשיר מאוד, ותרמילי שעועית ירוקה רחבה שנחלטה קצרות והיתה פריכה ומעט חריפה. הרוטב של פילה הבורי היה מצוין והפרג, שהיה דומיננטי, השלים את טעמי הלימון והעגבניות ויצר מנה מקורית וטעימה. גם לצד הדג הוגש הפירה העשיר, והיה מהנה לאכול אותו בליווי הרוטב של הדג.

קינחנו בתה עם נענע ובאספרסו ארוך שהיה חמוץ מדי ודליל. שתינו דיאט ספרייט ובקבוק סודה ושילמנו 187 שקל (לא כולל טיפ) תמורת אוכל טוב וטעים שמסקרן את החיך. חוויה מנחמת ליום גשום של אמצע השבוע.

חשבון, בבקשה

ההצעה: מנה ראשונה ועיקרית ב-59 שקל. בהזמנת חלק מהמנות נדרשת תוספת תשלום קטנה.

טוב לביזנס: מסעדה מעוצבת שיכולה להתאים בקלות לפגישות עסקים וגם לחגיגות משפחתיות.

בשולחנות הסמוכים: קבוצות חברים שבאו לחגוג עם אוכל טוב.

יתרון יחסי: שילובי טעמים מקוריים.

מישהו מטפל בך: שירות מקצועי ואדיב, לעתים משתדל מדי.

אדורה, בן יהודה 226, תל אביב. טל': 6050896- 03. העסקית מוגשת בימים ב'-ה' בשעות 12:00-17:00, וביום ו' בשעות 12:00-16:00

  • עוד באותו נושא:
  • אדורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully