וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובלת בשמן

רוני קדר

6.12.2009 / 14:07

לא קלאסיקה עם ריבה בשקל וחצי אלא פינוקים וחידושים מכל הכיוונים. הכירו את כל הסופגניות לשנת 2009

1

מאפיית לחמים - אולי זה הספר החדש שיצא לאורי שפט, האופה המוכשר בראש לחמים, או שהיה זה יום מוצלח במיוחד. אבל הסופגניות של לחמים שהגיעו במילוי תות (בלי חומר משמר), ריבת חלב, שהיתה מוצלחת ועם ארומה תפוזית קלה, או מילוי הלימון החמצמץ שנתן קונטרה, היו המוצלחות ביותר בעיקר בזכות הבצק האוורירי שלא היה שמנוני ולא מתוק מדי.

לחמים: 6-7 שקלים לסופגניה. רחוב חשמונאים 99, תל אביב.

2

פיס אוף קייק - נראה שהשנה הסופגניות חוזרות למקור, כי מה שיותר פשוט יותר טוב. בפיס אוף קייק מציעים את הקלאסיקה ועוד קצת: סופגניית ריבה, שוקולד, ריבת חלב, קרם וניל וגם סופגניית בריוש אפויה עם ריקוטה. הסופגניה היתה ברמה אחת מעל כולן. לא מאוד שמנה, אוורירית יחסית לכל שאר אחיותיה הכבדות, עם ריבה איכותית ולא תעשייתית שההפגינה נוכחות רבה, אבל לא מוגזמת.

Piece of Cake: במחיר 4-8 שקלים לסופגניה. רחוב יהודה הימית 17, יפו.

3

BELLINA - קולקציית הסופגניות הרחבה של קונדיטורית בלינה עמוסה בטעמים שונים כמו בננה עם שוקולד לבן וקוקוס שלא היתה אגרסיבית, שוקולד M&M שהתהדרה בסוכריות הצבעוניות, סופגניית סוכריות קופצות שלא ממש קפצו וגולת הכותרת היתה בדמות סופגניית שוקולד מקופלת, שהיתה עשויה משוקולד תענוגי שהזכיר בטעמו ובמרקמו את השוקולד למריחה של נוטלה.

BELLINA: מחיר לסופגניה - 8 שקלים. רחוב רוזנבלום הרצל 8, מתחם סי אנד סאן, תל אביב.

4

לחם טאטי - שלושת הטעמים הקלאסיים: ריבת תות, ריבת חלב ושוקולד הם היחידים שנכנסים למאפייה המוצלחת. כאן הבצק לא שומני והמילויים לא היו מוגזמים בכמותם. הריבה היתה חמוצה באופן מיוחד (ומוצלח), לעומת ריבת החלב שטעמה לא היה ממש כשל ריבת חלב אלא של הרבה וניל שהתחפש.

לחם טאטי - 4.20-4.50 שקלים לסופגניה. דרך השלום 53, גבעתיים; אברהם גירון 3, אזור התעשייה, יהוד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

5

בליקר בייקרי - בקולקציה שבעה סוגים של סופגניות, ביניהן קרם שוקולד חלב וקוואנטרו, סופגניית קרם שמפניה, או סופגניית קרם דבש עם יוגורט וגרנולה. הסופגניות היו יפות, מושקעות ומלאות מילוי מתוק מאוד, עם בצק רך ואוורירי אבל קצת יבשושי מבחוץ.

בליקר בייקרי: 6-7 שקלים לסופגניה. רחוב גיבורי ישראל 17, נתניה; רחוב פרישמן 54, תל אביב; דרך יצחק רבין 17, פתח תקווה; אזה"ת מערבי, זכרון יעקב; מתחם G - רחוב וייצמן 301, כפר סבא.

6

אידלסון 10 - לקונדיטוריה המצוינת יש השנה סוג אחד של סופגניות והוא זה הממולא ריבת תות. ועליו נאמר - אם כבר משקיעים, אז משקיעים עד הסוף וכאן הכינו את הסופגניה מבצק לא שמן בכלל, קצת כבד אבל עדיין אוורירי ומעט ריבה (קצת מבאס), אבל היתה זו הריבה האמיתית והטריה ביותר מכולן.

אידלסון - 6 שקלים לסופגניה. רחוב בן יהודה 252; רחוב דיזנגוף 117; ככר מלכי ישראל 2; רחוב וייצמן 71, תל אביב.

7

ליליות Bakery - הקונדיטוריה החדשה של מסעדת ליליות מפתיעה בקולקציה קלאסית ובה סופגניות במילוי ריבת תות, ריבת חלב, שוקולד לבן או חלב. הסופגניה הייתה סטנדרטית אבל לא שמנונית, עם מילוי בטעם מעט תעשייתי ובצק אוורירי ורך.

ליליות Bakery: מחיר לסופגניה 3-4.5 שקלים. רחוב ויצמן 4, תל אביב.

8

שמו - האיש והזקן הצרפתי מכינים קולקציה רחבה של סופגניות: קלאסיקה בטעמי פובידל, משמש ותות שדה, ריבת חלב, שוקולד רוזמרי וקרם וניל, ריבות יין מרלו וקברנה וגם בטעמי פררו רושה ושוקלד וסוכריות לילדים.

שמו קונדיטוריה: 4-6 שקלים לסופגניה. רחוב טאגור 30, רמת אביב; רחוב האיצטדיון 8, קרית חיים; רחוב מוריה 30, חיפה; רחוב שלום עליכם 2, נווה שאנן חיפה.

9

רולדין - הסימן הראשון המבשר את בואו של החג הוא הדוכנים הנפרשים מול חנויות רולדין השנה, לצד הקלאסיקות והמילויים המוכרים אפשר למצוא גם טעמים חדשים כמו סופגנייה במילוי שוקולד חלב ופנקוטה בציפוי שוקולד בלגי.
נראה שהסופגניה, במחירים של 4.5-8 שקלים היא בין הפשוטות שעומדות מול הקונדיטוריות המובילות. הסופגניה היתה מלאה שמן, והטעמים בעייתים - לבננה לוטי היה טעם מופגן של תחליף בננה ולא של אחת טריה, לתות היה טעם של פלסטיק ורק טעם הקפה הציל את האיזון ולא היה מתוק מדי ואפילו מעניין.

10

מזרין - חמישה סוגים של סופגניות מכינים בקונדיטוריה: סופגניה במילוי ריבת תות, ריבת חלב וקוקוס, שוקולד, וקרם מלבי עם פיסטוק. הסופגניה היתה בינונית ולא יותר, וחבל, כי במאפים ועוגות הם מצטיינים יותר. בצק הסופגניה היה מעט שמנוני ומילוי הריבה לא היה מספק, שלא נדבר על מילוי קרם מלבי שהיה סינתטי ולא היה קשר רב בין טעמו לשמו.

מזרין - 6 שקלים לסופגניה. משכית 32, הרצליה פיתוח. רחוב מונטיפיורי 42; רחוב גורדון 17, תל אביב.

11

קאנאפ'ס - מי שחוגג חנוכה במשרד עשוי להרגיש בנוח עם משלוח של סופגניות קטנות באריזה שמגיעה עד למזכירה. כאן אפשר למצוא מילוי קרם אספרסו ושקדים, מילוי קרם פטיסייר או במילוי קרם פיסטוק בציפוי שוקולד. הטעם לעומת זאת בעייתי ועלול לגרום לפגישות עסקים לקרוס. טעם הסופגניה סתמי, כבד, עם מעט ריבה ומילוי לא מוצלח.

קאנאפ'ס - 5.5 שקלים לסופגניה. 1-800-83-43-99

12

טל בייגלס - המבחר עצום וכולל סופגניות במילוי שוקולד השחר, במילוי פררו רושה, במילוי שוקולד רוזמרי, או עם סוכריות ריינבו צבעוניות. כלומר, בעיקר טעמים של ילדות. וכמו רוב הילדים, אין להם הרבה מושג על מה הם מדברים: השוקולד לא איכותי, הבצק כבד ושמנוני אבל הבונוס מגיע בכמות המילוי הגדולה, למי שאהב את הטעמים.
טל בייגלס - 5-8 שקלים לסופגניה. רחוב קרליבך 41, תל אביב; סינמה סיטי, צומת גלילות; רחוב עמק רפאים 46, ירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • סופגניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully