וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלימי עליכום

אפרת נוימן

10.12.2009 / 8:05

זו לא מסעדה לארוחה נינוחה ושקטה. אבל מי שמחפש ארוחה מהירה ולא מתוחכמת יהנה מהעסקית במסעדת סלימי

אם לא היינו שומעים על מסעדת "סלימי" ברחוב נחלת בנימין בתל אביב והיינו מזדמנים לאזור במקרה, כנראה שלא היינו בוחרים לאכול שם את ארוחת הצהריים שלנו. המסעדה צפופה, רועשת וספוגה בריחות חזקים. לא מסוג המקומות שכיף לשבת בהם בשקט ובנעימים, כשסוף סוף יש זמן לארוחת צהריים נינוחה.

אבל המלצות טובות ששמענו על המקום הביאו אותנו לשם בצהרי חמישי. המסעדה הפרסית לא פועלת בשיטת התפריטים, כך שהמלצרית הצבעונית ("אני התפריט") הסבירה לנו מה יש היום: "שני תבשילים, אחד הוא גונדי כזה בתוך מרק והשני הוא כל סוגי הירק עם בשר - וזה חמוץ. יש גם בשר על האש. אני אביא לכם גם אורז לבן ומג'דרה". כדי להיות אותנטיים, בחרנו את שתי מנות הבית.

האווירה והרעש ב"סלימי" לא מתאימים לפגישה עסקית או אינטימית. זאת מסעדת פועלים שמתנהגת לפי כל כללי הטקס. תוך דקה נחתו על השולחן קערה עם פיתות וסכו"ם ולידה צלחת זיתים, צנון ומלפפון חמוץ וצלחת עם צמחי תבלין. אנחנו הסתכלנו על הירוקים והם הסתכלו בנו בחזרה. "זה לאכילה?", תהינו באוזני המלצרית, והיא הסבירה שמדובר ב"ראשד וריחן, זה מאוד בריא, תאכלו תאכלו, אנחנו הנשים צריכות את זה", טעמנו ביס קטן וזה הספיק.

אל תעשו פרצופים של אשראי

המנות העיקריות הגיעו מהר. בתוך קערת מרק צהבהב נחו כופתת גונדי ענקית ותפוח אדמה מבושל. המנה היתה טובה, אם כי המרק מעט שמנוני מדי לטעמנו. התבשיל השני הורכב משלושה נתחי בשר בקר שהונחו בתוך נזיד ירוק, סמיך וחמצמץ. המנה היתה עשירה מאוד וכבדה. האורז והמג'דרה היו סטנדרטיים והיה נחמד להרטיב אותם עם נוזלי המרק והתבשיל. גם שיפודי הבשר שהוגשו לשולחן לידינו, בתוספת שיפוד של עגבניות, נראו מגרים.

המסעדה התמלאה באנשים שחיכו שיתפנה מקום, ואנחנו סימנו למלצרית כי ברצוננו לשלם. איש עם כיפה ופאוץ' שמקבל רק מזומן ("אין לי פרצוף של אשראי") הגיע עם בשורה: 85 שקל לפי הפירוט הבא - 35 לגונדי, 40 לתבשיל ו-10 שקלים לשתי פחיות קולה. סיכמנו שהמקום מוצלח למי שרוצה ליהנות מדי פעם מארוחה מהירה וכבדה למדי באמצע היום - בלי ציפיות לתחכום. לפני שיצאנו, המלצרית בירכה אותנו "שתהיה לכם פרנסה טובה". אמרנו "אמן" והתגלגלנו להמשך יום העבודה.

חשבון, בבקשה

ההצעה: אין תפריט. מנות עיקריות עם אורז עולות 35-40 שקל.

טוב לביזנס: לא מתאימה לפגישות עסקיות שדורשות שקט.

בשולחנות הסמוכים: בעלי חנויות מהאזור וספקים שהגיעו להעמיס סחורה לצד בעלי חנויות ופעילי שוק ההון.

יתרון יחסי: אוכל פשוט וטוב במחירים הגיוניים.

מישהו מטפל בך: ענייני ומהיר עם טאץ' ביתי.

סלימי, נחלת בנימין 80, תל אביב. טל': 5188377- 03. העסקית מוגשת בכל יום, כל היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully