וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברת עם סלים

רותם דרוב

17.12.2009 / 14:22

אם חשבתם שכבר פתחו הכל בתל אביב, עוד לא שמעתם על בסטת הסושי החדשה שהוקמה בשוק הכרמל

לקונים בשוק הכרמל בתל אביב לא חסרים מקומות לחטוף בהם כמה ביסים בזמן ההסתובבות, וכיום אפשר לנגוס בזמן השיטוט בטאפאסים, חומוס, תבשילים ועוד. לאחרונה נוספה לתפריט החדש גם בסטת סושי, היא "גברת סושי" ואחראיות עליה הצמד רונית יחזקאל ורונית כהן.

"גברת סושי" הוא כאמור בסטה במלוא מובן המילה שמגישה סושי ודים סאם מוכנים בטייק אווי בלבד. "הרעיון מסתובב לרונית כהן כבר שנה וחצי בראש" אומרת רונית יחזקאל. "בעבר ניהלתי את המפעל של מסעדת דים סאם (מפעל המייצר דים סאם לשלל מסעדות וקייטרינג) וכהן הייתה בעלת דוכן בשוק האוכל בקניון. היא הייתה צריכה שותפה לצאת לדרך חדשה וביחד הקמנו את גברת סושי. זה אמנם נשמע רעיון הזוי - שתי בחורות שפותחות דוכן לסושי באמצע שוק הכרמל, אבל ככל שחושבים על הרעיון, זה נשמע יותר הגיוני - יש פה שפע של דגים טריים וסחורה טובה, ואם חסר מלפפון או אבוקדו תמיד אפשר לקפוץ לבסטה השכנה".

בתפריט ששומר על כשרות (תעודת הכשרות עצמה בתהליכים) אפשר לקחת לדרך פוטומאקי צמחוני ב-20 שקלים, או אינסייד אאוט צמחוני ב-15 שקלים. פוטו מאקי עם דגים כמו סלמון וטונה אדומה ב-25 שקלים ושלל קומבינציות במחיר של 45-55 שקלים. דים סאם עם מילוי אווז, עוף, בטטה, בקר או פיטריות יעלו 20 שקלים לארבע יחידות, וביום שישי אפשר למצוא אגרול ושלל מוקפצים.

"נכון, הדוכן קטן, אבל אנחנו שואפות אולי להתרחב לדוכן עם דלפק ומקומות ישיבה, לא למסעדה ממש, אחרת נאבד את הקונספט" אומרת יחזקאל.

גברת סושי – הכרמל 46 תל אביב (על שדרת השוק הראשית). שעות פתיחה א'-ה' 09:30-17:30 ו' 09:00 עד חצי שעה לפני כניסת השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully