וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנפחת מנחת

רותם דרוב

21.12.2009 / 19:34

בחורף הזה תאכלו נקניקיה לצד הבירה שלכם. שטרן 1, בר ובו 80 סוגי בירות ונקניקיות בוטיק יפתח השבוע בתל אביב

טרנד הביר גארטן, אותן מסבאות בירה המגישות נקניקיות לא מתכוון לעצור. מה שהתחיל אצל דניאל זך במרפסת של מסעדת כרמלה בנחלה, אל תוך החצר של בר היין טרקלין והפרויקט החדש של שוקי גולדשטיין ברחוב הארבעה הבא להחליף את מסעדת פאפאגיו במסבאה של 50 ברזי בירה ובשרים, הגיע גם לפלורנטין בתל אביב כשהחבורה שבבעלותה בר הקאווה העליז קורדברו תפתח השבוע את "שטרן 1".

"בכל מסעותיי בעולם גיליתי שאני אוהב מקומות שמתמקדים בבירות איכותיות ונקניקיות טובות" אומר חנן רביב כשביחד עם יונתן הלר ואייל יהלומי השתלטו כעת על קרן הרחוב הנגדית לקורדוברו בפאתי שכונת פלורנטין בתל אביב. "כשהגענו למיקום של קורדוברו הבנו שמקום כמו שאנו רוצים עם מבחר של ברזי בירה דורש מקום, ואילו קורדוברו הוא חלל קטן שלא מתאים לתוכניות. כעת לאחר תשעה חודשים התפנה החלל בפינת רחוב שטרן הסמוך, והחלטנו ללכת על התכנית של מסבאת בירות".

בתפריט, שיכיל בעיקר נקניקיות מבית היוצר של אלן טלמור, אומן הנקניקיות הישראלי, שאף ייצר נקניקיה מיוחדת למקום, יהיה אפשר להזמין נקניקיית טולוז – עם בשר חזיר עם גבינת פקורינו ובצל ירוק, ישראלית – עם בשר בקר, כבש מתובלת בשום, כמון, פפריקה חריפה ומעושנת וגם נקניקיית אייריש עם בשר בקר,כבש מתובל בג'ינג'ר ומיורן. המנות יגיעו בשתי וורסיות, האחת עם לחמניה בטווח מחירים של 25-35 שקלים, והאופציה השנייה מגיעה בצלחת עם צ'יפס או טבעות בצל ב-35-49 שקלים.

מהחבית ימזגו בירות כמו סמואל אדמס האמריקאית, ניוקאסל האנגלית, אוהרה האירית, פוסטרס האוסטרלית ואפילו דאנסינג קאמל הישראלית, כאשר טווח המחירים לגודל חצי ליטר יעמוד על 25-36 שקלים. בשטרן 1 מבטיחים להחזיק מבחר נאה של בקבוקים שיעמוד על 80 סוגים שונים עם מטרה להגיע ל-100 ואף יותר.


"שטרן 1" - רחוב שטרן 1, פינת הרב פרנקל, תל אביב. טלפון: 03-5187354. שעות פתיחה: א'-ש' 18:00 עד לקוח אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully