וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיגעון בג'יבריש

רותם דרוב

24.12.2009 / 20:41

נראה שהטרנד החדש הוא שאת ההמבורגר אוכלים בביסים קטנים. כך נראה מהמזללה החדשה בתל אביב

שגידיגי, מזללת המבורגרים שנפתחה לאחרונה ברחוב הארבעה, מצטרפת לגל מזללות פוסט המיתון שמציעות חווית אכילה ממותגת, זריזה וזולה. את שגידיגי פתח השף גיא לוי, שחזר לארץ לאחר מספר שנים בניו יורק שם הספיק להתמחות בשלל מסעדות נחשבות, כשקודם לכן עבד גם בכתית.

"כל הסטאז'ים שלי נעשו במטרה אחת, להשתפשף, לחזור ולפתוח מקום בארץ" מספר לוי "כשחזרתי לפני שמונה חודשים, היו לי שלושה רעיונות שונים שמתאימים לשלושה סוגי קהל, אבל חזרתי בעצם לקטסטרופה של המיתון, לתקופה שאנשים פותחים את הכיס ביתר זהירות, ואז הבנתי שצריך להשאיר את שני הרעיונות השונים לעתיד טוב יותר, והלכתי על מזללת בשרים והמבורגרים".

לוי מסביר את פירוש השם יוצא הדופן "האמת, זה סתם ג'יבריש, אבל שבא לבטא טירוף וכיף, וגם מטרת האוכל היא כזאת, לקחתי רעיון שעקרונית הוא בנאלי, עוד מסעדת המבורגרים, אבל רציתי לזעזע את הבנאליות, לטלטל ולהטריף אותה, גם בעיצוב השונה ובכלים שייצרנו במיוחד למקום". התפריט הלא בנאלי מתאפיין במטבח אמריקאי עם טוויסט אסייתי בצורת רטבים שונים המורכבים מתפוז, ג'ינג'ר וגם תמר הינדי, כשאת כל המוצרים לוי מדגיש שמייצרים במקום. בתפריט אפשר למצוא שיגי בורגר – שני המבורגרים קטנטנים במשקל 90 גרם כל אחד, המגיעים בלחמניית בריוש מתקתקה במחיר 42 שקלים, וגם סלפי ריבס – נתחי ספריבס מושרים במרינדה אסייתית עם פרוסות בטטה ובצל במחיר 56 שקלים. יש גם טופינג כמו ביצת עין של שליו במחיר 8 שקלים, צ'יפס בטטה ב-16 שקלים, וטבעות בצל בטמפורה ב-12 שקלים.

כל יום בין 11:30-17:00 יש עסקיות במחיר 56 שקלים ולאחר 23:30 מבצעים לבליינים התרים אחרי מאנץ'.

שגידיגי – רחוב הארבעה 10, תל אביב. טלפון: 03-5613888
שעות פתיחה: א'-ה-' 11:30-04:00 ו' 11:30 עד שעה לפני כניסת שבת. יום ש' שעה אחרי יציאת שבת עד 04:00

  • עוד באותו נושא:
  • שיגי דיגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully