וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגנו לי תבשיל

רותם דרוב

14.1.2010 / 19:21

פיאנו בר חדש בנחלת בנימין בת"א, יעזור לכם לטפח תחושה שאתם נמצאים במדרחוב אירופאי, עם מאגר של 40 מנות שונות והופעות ג'אז באמצע השבוע

אל מתחם ברי היין של נחלת בנימין, אולי המתחם עם ההרגשה הכי אירופאית בתל אביב מצטרף Etta, פיאנו בר שנפתח לפני כחודש ברחוב מונטיפיורי על ידי יערה אשבל - מסעדנית שניהלה בעבר את הג'ירף, מיט בר וכעת נותנת ייעוצים קולינריים, ועל ידי ניבה עמלי מעוז - אשת תוכן מוזיקלי.

Etta, הקרוי על שם זמרת הג'אז אטה ג'יימס, נמצא בחלל קטן מחופה עץ ומצויד בחצר רחבה שתהיה פופולרית יותר באביב. "יש פה מפגש מכיוון האוכל מצד אחד והמוזיקה מצד שני", אומרת אשבל, "האהבה המשותפת לשתינו היא מוזיקת הג'אז, וכשנכנסנו לחלל בפעם הראשונה הבנו שהוא קצת קטן בשביל מקום להופעות, אבל אמרנו שמוזיקה חיה חייבת להיות פה, לכן העמדנו פסנתר בצמוד לקיר, ושלוש פעמים בשבוע מארחים מוזיקאים שמנגנים עליו, מלבד זאת גם אורחים וחברים מוצאים את עצמם מתיישבים אל הפסנתר ומתחילים לנגן".

מלבד מוזיקה טובה ב-Etta, השף רועי הררי שעבד בשרקוטרי היפואית בנה מאגר של 40 מנות שונות, כשכל יום מגישים 8-11 מהן בתפריט, כשכרגע אפשר למצוא מנות חורפיות כמו סלט ירקות שורש עם פקאן סיני במחיר 28 שקלים, תבשיל שפונדרה על מחית עדשים כתומות וירקות במחיר 52 שקלים, וגם פילמני – מעין כיסוני בשר בקר בליווי בצל מקורמל במחיר 48 שקלים.

"התפריט בנוי לגמרי על ההיצע בשוק הכרמל הסמוך", אומרת אשבל, "כל יום צוות המטבח לוקח עגלה והולך לשוק ולפי הטריות והסחורה מחליטים מה מבין המנות שיש לנו במאגר, נגיש היום".

Etta – רחוב מונטיפיורי 15, תל אביב. טלפון 03-5175200
שעות פתיחה א'-ה', ש' 19:00-01:00

  • עוד באותו נושא:
  • Etta

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully