וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עונת הברים

רותם דרוב

20.1.2010 / 18:09

לבוגרים שביניכם, הקימו בר מסעדה חדש בתל אביב, נטול ווליום גבוה אבל עם אוכל איכותי של השף רן שמואלי

על חורבות סניף קפה הלל שנסגר בפינת הרחובות מרמורק ויהודה הלוי בתל אביב, יפתח בסוף השבוע "תמוז", בר-מסעדה בבעלות חבורות שונות של יזמים האחראים בין היתר על הברים קלרה, הארליך וגם בר הארבעה בתל אביב כשאת התפריט והייעוץ הקולינרי בנה השף רן שמואלי, בעבר בעל מעדניה ופרשן בתוכנית הטלוויזיה "קרב סכינים" וכיום בעל קייטרינג.

אילן אלקבץ, מבעלי הקלרה מכוון את המקום לקהל בוגר יותר: "למי שעבר את גיל 28, אין לאן לצאת, לשתות משהו ולאכול משהו איכותי, מבלי שיתפוצץ לו הראש מהווליום של המוסיקה", הוא אומר. "בברים רבים אין אוכל ברמה, ורצינו לפתוח מקום איכותי וסולידי. הכרנו את רן שמואלי ולקחנו אותו כדי שיבנה את התפריט, יהיה אחראי על המטבח, וילווה את המקום בחודשים הראשונים".

בתפריט ניתן למצוא מנות כמו ברוסקטות, סביצ'ה וקרפצ'יו, וגם מיני סופלה גבינות צאן. יש גם שרימפס צרובים, מוגשים על מטבוחה של פלפלים צבעוניים, וקציצות דגים בעשבי תיבול ולימון. כדי לרפד את הקיבה לפני שתיית האלכוהול אפשר יהיה להזמין מיני המבורגר משני סוגים שונים, דג בטמפורה עם רוטב איולי, ואפילו פיצות דקיקות עם תוספות גורמה שפופולריות כל כך בזמן האחרון.

"המקום לא מתוכנן להיות מסעדה, ולכן יפתח משעות הערב בלבד, מלבד שישי ושבת,אז המקום יפתח מוקדם יותר כדי לתת לאנשים אופציה לבלות בימי החופש". אומר אלקבץ.

תמוז – רחוב יהודה הלוי 147 פינת מרמורק, תל אביב.
שעות פתיחה א'-ה' 19:00 עד לקוח אחרון (לאחר הרצה משעה 17:00) ויום ו'-ש' משעות הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully