וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במבה חלבה ויוגורט תוצרות חוץ: חדש בסופר

רוני קדר

27.1.2010 / 19:09

העוגיות הן של דודות, הגבינה לא באמת גבינה והחלב מתחיל לעשות קולות של עזים. כל מה שחדש על המדף

נשנוש בטעם מוכר

חברת בייגל בייגל מרחיבה את סדרת נשנושים ומשיקה שני טעמים חדשים: נשנושים בטעם פיצה, ונשנושים בטעם ברביקיו אמריקאי. הטעמים מצטרפים לסדרה הכוללת נשנושים בטעמי זעתר, שמנת בצל, תירס, פסטו, רוזמרין ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן - 3.99 שקלים ל-60 גרם.

שולפים מזלגות - אם בחברה ניסו להגיע לטעם המשובח של ביסלי בטעמי פיצה וברביקיו, זוהי כהצלחה. הטעם מלוח, מלא טעמי אבקות ומלא חומרים משמרים. המרקם הפציח אך האוורירי מדי לא הצליח לרגש ולכן השורה התחתונה היא שזהו חטיף בינוני ולא יותר.

חלב מהגליל

מוצרי "חלב אדיר" מחלב עזים, עכשיו גם ברשתות ברחבי הארץ. בלבו של הגליל העליון, שוכנת המחלבה המשפחתית חלב אדיר, המייצרת מוצרים מחלב עזים מאז 1995. מוצרי המחלבה מבית אדיר כוללים גבינות עזים כגון: אדמון (גבינת עזים בנוסח סנט פולן), תום ולורד, גבינות רכות כמו פטה, לבנה, גבינת שמנת, צפתית, יוגורט מחלב עזים, חמאת עזים ועוד.

מחירים מומלצים לצרכן - 17 שקלים לליטר חלב עזים, 14 שקלים ליוגורט ועוד.

שולפים מזלגות - חלב העזים (בעל 3% שומן) היה פשוט, ללא טעם מוגזם של "עזים" ובמרקם עשיר. היוגורט היה חמצמץ, אבל נשאר בגבול השפוי של יוגורט שאפשר לשתות אותו בלי לקבל צרבת אחר כך.

מתיקות של דודות

חברת"דודות" משיקה עוגיות שיבולת שועל - עוגיות בריאות עם רכיבים טבעיים בלבד: שיבולת שועל, סוכר חום, קמח מלא, אגוזים ופירות יבשים. העוגיות ללא כולסטרול, ללא צבעי מאכל וללא שומן טראנס, ומגיעות בשני טעמים: פירות יער ופירות קיץ.

מחיר מומלץ לצרכן - 15 שקלים לאריזה של 200 גרם.

שולפים מזלגות - העוגיות, שנראו במבט ראשון כחלולות טעם ותפלות מקבלות את הציון החיובי הראשון שלהן כבר בביס הראשון בו הן מגיעות אליו במצב מענג: לא קשיחות מדי ולא אווריריות, בדיוק כמו שצריך ליד התה. תוספת הפירות מוסיפה טעם מתוק, אבל לא מתוק מדי.

היוגורט ללא הבית

תשלובת החלב של תנובה, מרחיבה את מגוון מוצריה ומשיקה 2 מוצרים חדשים: "קוטג' עם יוגורט" 5% שומן ו"גבינה עם יוגורט" 5% שומן.

מחיר מומלץ לצרכן - 5.5-6 שקלים לאריזה של 200 גרם.

שולפים מזלגות - גבינה לבנה צריכה להשאר גבינה לבנה. כן, זו עם הבית. אל תוסיפו לה יוגורט ותמשיכו לקרוא לה גבינה כי זו איננה הגבינה המוכרת כי אם יוגורט במסווה של קופסה עם ציור של בית. הוא נהדר עם סלט קצוץ דק, אבל על פרוסת לחם עם עגבניה, זה פשוט לא עובד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אפיה זה לא משחק

אסם משיקה 2 עוגות שמרים חדשות: עוגת שמרים בריוש עם שוקולד או עם תפוחי עץ.

מחיר מומלץ לצרכן - 14-18 שקלים לעוגה במשקל כ-360 גרם.

שולפים מזלגות - עוגות שמרים שמקורן באריזת וואקום סגורה, אינן מהוות אופציה קולינרית איכותית וגבוהה. אבל כשמדובר באירוח פתאומי, או רצון עז לקינוח קטן ומתוק, אפשר לומר שזהו פתרון מצוין. הבצק רך ובעל ריח שמרים, המילוי גדוש אבל הטעם התעשייתי משתלט לקראת סוף הביס.

הבמבה פוגשת חלבה

חטיף הבמבה של אסם, שהתהדר בחורף הקודם באח חדש, במבה נוגט, מקבל אליו השנה חידוש בדמות במבה במילוי חלבה.

מחיר מומלץ לצרכן - 3.68 שקלים לאריזה של 60 גרם.

שולפים מזלגות - החידוש מוצלח במיוחד, בעיקר לאוהבי החלבה או לחילופין, מי שאהב בשנה שעברה את מילוי הנוגט והשילוב המרגש. שילוב הטעם המלוח והמתוק עונה בצורה מושלמת על הטירוף שקורה לכולנו לפעמים שבו לא יודעים מה בא לנו - משהו מתוק או מלוח.

בחזרה ליוגורט

מחלבת Müller נכנסת לקטגוריה חדשה ומשיקה גבינה חדשה: Müller White cheese שהיא גבינה לבנה בטעם טבעי על בסיס יוגורט ב 5% וב – 9% שומן.

מחיר מומלץ לצרכן - 7.12 שקלים לאריזה של 250 גרם.

שולפים מזלגות - אם במקרה הגבינה של תנובה ביקשנו מהם להישאר עם מה שהם יודעים לעשות וזה גבינה, כאן התחנונים מגיעים לחברת Müller ובראשם בקשה גדולה: הישארו עם היוגורט. אמנם המרקם של גבינת היוגורט הזו מוצלחת יותר משל קודמתה בפסקאות הקודמות, אבל פרט לערכים תזונתיים טובים ולהרבה כאב ראש מהפרסומת שלהם, אין פה שום דבר ששווה להתעכב עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully