וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת מבשלים

16.3.2010 / 13:30

התערוכה הראשונה לפודי'ס הישראלי יוצאת לדרך, ומביאה את מיטב השפים הישראלים לצד חידושים מהארץ ומחו"ל

"מבשלים 2010", תערוכת הקולינריה הלאומית, עתידה להיערך בין התאריכים ה- 14-16 באפריל, בגני התערוכה. התערוכה תציג תחת קורת גג אחת את מיטב השפים, ההרצאות, הסדנאות והמותגים החדשים בענף.

במשך שלושה ימים באפריל יתקיימו בתערוכה סדנאות בישול, הרצאות, סרטים ופעילות קולינרית על במה מרכזית מוקפת מסכי ענק. מתחמי התצוגה יכללו אזור בעל אופי של שוק אירופי, אזור בישול חוץ, מתחם יין ועוד.

אחד האירועים המרכזיים בתערוכה הוא הגעתו לישראל של ג'ורדי ארטל, השף והבעלים של מסעדת cinc sentits בלב ברצלונה, שזכתה בכוכב מישלן, זמן קצר לאחר שנפתחה ונחשבת לאחת מחמש המסעדות הטובות בספרד. ארטל יערוך בתערוכה סדנת בישול חד-פעמית בניחוח קטלוני שתהיה פתוחה לקהל המבקרים.
לצד ארטל יציגו כמה מהשמות הבולטים בענף: צחי בוקששתר, איל לביא, חוסאם עבאס, אורי שפט, מישי בלוג, רפי אהרונוביץ ועוד.

בין המציגים ניתן למצוא את רשת חנויות DOMO, רשת Spices, Kitchenaid, חברת BSH שתשיק את סדרת מעבדי המזון של BOSCH וחברת רגבה. את התערוכה ילווה ערוץ האוכל בשידורים ישירים ועדכונים מהתערוכה.

הסיורים

נוסף לסדנאות בתערוכה עצמה, "מבשלים" יוצרת גם פרויקט טרום תערוכה ועורכת סיורים קולינריים ברחבי הארץ.

על הסיורים: ניחוחות שוק לוינסקי - סיור שוק עם ד"ר דורית שנון,
סיור קולינרי בעיר העתיקה עם השף יאיר פיינברג ושף קאמל ממסעדת 'אל אמרה' וגם סיור ביקבי בוטיק בחבל יואב/יהודה עם סומלייה מורן עשור.

כרטיסים לתערוכה ניתן לקנות במכירה מוקדמת דרך האתר במחיר של 30 שקלים במקום 40 שקלים ולהירשם לאחת מהסדנאות הנערכות בתערוכה במחיר של 90 שקלים הכולל כניסה לתערוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully