וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבודו במקומו

מוראג רובננקו

22.3.2010 / 13:35

החוזה למקום החדש אמנם כבר נחתם, אבל ה'קופי בר' יישאר ביד חרוצים בחמש השנים הקרובות. לפחות הרווחנו עוד סניף ל'בייקרי'

כבר 16 שנה שמסעדת ה'קופי בר' של רותי ומתי ברודו ממוקמת בלב מתחם יד חרוצים (עוד מהימים שלא היה מתחם) ומצליחה למשוך אליה תל אביבים אדוקים שמבחינתם מדובר בגבול הפריפריה, לצד תושבי הפריפריה, אשר מבחינתם מסמלת המסעדה את כל מה שטוב במסעדות תל אביב: תפריט אינטליגנטי, חומרי גלם ללא פשרות, שירות מקצועי וסידורי פרחים ענקמוניים, ששמעם יצא למרחוק.

בחודשים האחרונים התבשרנו על נדידתה מערבה לרחוב יהודה הלוי, אך עד מהרה החלו צרות מעולם הרישוי להפריע את מהלך העניינים. הבעייתיות התגלעה בגובה הארובה, שאמורה להיות גבוהה במיוחד, מה שגרר התנגדות של השכנים. בשיחה עם רותי ברודו, הסתבר כי כבר נחתם חוזה שכירות במקום החדש, אך עדיין לא ברור מה יעלה בגורל הארובה.

למה תוכנן המעבר מלכתחילה?

"הבעלים של הנכס ביד חרוצים מתכנן להקים שם בניין משרדים, ולכן בשלוש השנים האחרונות אנחנו חותמים על חוזה של שנה בלבד, ולא יכולים להתרחב כפי שהיינו רוצים. בעקבות ההתפתחויות האחרונות, הוא החליט לבוא לקראתנו ולאחרונה חתמנו על חוזה ל-5 שנים".

אז מה יקרה עם החלל ביהודה הלוי?

"מה שבטוח הוא שייפתח שם סניף שלישי של הבייקרי. עדיין לא ברור מה יקרה עם שאר החלל, אנחנו שוקלים להשכיר חלק ממנו בשכירות משנה. בינתיים פנו אלינו מ'כתומנטה' ו'קרוסלה', אבל שום דבר עוד לא סגור".

ברודו סירבה להתייחס לשמועות לפיהן הזוג עומד לפתוח מקום חדש במכון הצרפתי ברחוב הרצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully