וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופים לזה סוף

מוראג רובננקו

9.5.2010 / 11:20

מותג חדש בשם maimon's משיק במרכולים קולקצייה נרחבת של אביזרים וחומרי גלם לאפייה. הקץ להתרוצצויות בחנויות מתמחות

חובבי אפייה וקונדיטוריה מכירים את התסריט הבא: מתכון חדש שמתים לנסות, אך אויה - ההכנות לקראתו מחייבות התרוצצות בין לפחות 4 חנויות מתמחות, לא כולל שוק לוינסקי, ולאן לעזאזל נעלמה תבנית הקוגלהוף? בקיצור, פרויקט.

החדשות הטובות הן שמישהו החליט לקחת את העניינים לידיים ולהקל על חיינו. מותג אפייה חדש בשם maimon's - מהמשפחה שמאחורי 'תבליני מימון' צהובי המכסה - מאיים להשתלט על כל חלקה טובה בסופרמרקט ממש בקרוב, עם קולקציית אפייה נרחבת במיוחד.

לא פחות מ-186 מוצרים כוללת הסדרה, שנותנת מענה לכל היבטי האפייה: מתבניות וכלים יעודיים, דרך מגוון רחב של חומרי גלם ועד ספרות מקצועית. בעתיד הקרוב יושק גם אתר אינטרנט שיתמוך בכל קשת המוצרים ויספק תמיכה מקצועית.

כפיר מימון, סמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של החברה, הוא המוח מאחורי ההברקה הזאת, והוא מספר כי הבין שיש מקום לתת מענה לשוק הגדל של חובבי אפייה המתמקצעים והולכים - כזה שיאופיין בריכוזיות ובנגישות לצרכן בכל רשתות השיווק הגדולות, מה שנקרא One Stop Shop. "שוק האפייה הולך וגדל באופן מדהים," הוא אומר. "בכל פינה צצים בתי ספר לאפייה וקונדיטוריה, בתי קפה ומסעדות מתמקצעים בתחום האפייה והגידול בתוכניות בישול ואפייה רק גובר. יש פלח שוק אדיר שצמא למגמה כזאת".

המותג פותח במשך שנתיים בליווי צוות קונדיטורים בראשותו של השף-קונדיטור ערן שוורצברד ולאחר אינספור קבוצות מיקוד. דגש הושם על מתן פתרונות ייחודיים ומקלי-חיים למגוון "תחלואים" של אריזות סטנדרטיות, כמו למשל אבקת אפייה או אבקת סוכר שמגיעות ארוזות ב-20 יחידות נפרדות ונשלפות כמו שקיקי תה, או מיכל לאבקת סוכר שמבזקת דקה לראשו (על כך כבר נרשם פטנט).

האריזות היפות, מבית סטודיו Blend It, עוצבו בבהירות ומחולקות ל-11 קטגוריות, כשכל תת-קטגוריה ממסופרת לשם נוחות: קמחים, שוקולדים לאפייה, תמציות וסירופים, ממרחים ומליות, תערובות לעוגות, קישוטים, תבלינים לאפייה, חומרי תפיחה ומשפרי אפייה, שקדים ואגוזים, כלי עזר לאפייה וספרות מקצועית. חומרי הגלם לוקטו בקפידה ממיטב היצרנים העולמיים: שוקולד מקנדה (קאליבו האיכותי), קמח פיצה מאיטליה, סירופ מייפל אמיתי מקנדה ועוד.

מוצרי maimon's ימוקמו בעמדות ממותגות יעודיות ברשתות הריבוע הכחול (מגה), שיווק השקמה, יינות ביתן, ויקטורי, מחסני השוק וטיב טעם. מימון מעריך כי השנה ייפתחו כ-250 נקודות מכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully