וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגה לפנים

מוראג רובננקו

10.5.2010 / 19:02

עם ציפוי, בלי ציפוי, עם מרמלדות, פסיפלורה וסלסולים, או בסגנון הסבתאי הישן והטוב. מצעד עוגות הגבינה לשבועות

בליקר בייקרי

רשת הקונדיטוריות מציעה מבחר עוגות מוס, במחיר 72 שקלים לק"ג, ביניהן: עוגה מעולה של מוס גבינה ופסיפלורה על בסיס בראוניז, עם "מרקם של עננים", לדברי אחד הטועמים; עוגת מוס גבינה ומרשמלו שתקסום לילדים - התשובה של שבועות לקרמבו – נימוחה ומתוקה במידה; ועוגת מוס גבינה ולימון ליים על בסיס שקדים, הפחות מוצלחת מבין השלוש.

להשיג בסניפי הרשת (נתניה, תל אביב, פתח תקווה, כפר סבא וזכרון יעקב).

דודו אוטמזגין

שלוש עוגות גבינה לחג הכין דודו הקונדיטור: עוגת פס שוקולנואה נהדרת - על בסיס בראוניז מנצח של שוקולד מריר ושוקולד חלב, גבינה אפויה ומוס שוקולד לבן (47 שקלים); עוגת פס ונילה צ'יז - תחתית ביסקוויט חמאה, גבינה אפויה וקרם גבינת מסקרפונה (45 שקלים) – שעוררה פחות התלהבות; ועוגת פרסבורגר שמרים במילוי ריקוטה (35 שקלים) שלוקה בטעם לוואי תעשייתי.

להשיג בסניף גן העיר, אבן גבירול 70, תל אביב. 03-5292472

בן עמי

רשת 'בן עמי' מציגה השנה מבחר מסחרר של עוגות גבינה. נדגמו צמת שמרים במילוי גבינה וצימוקים (36 שקלים) – מעט מתוקה מדי, אבל בעלת מרקם לח וטוב; עוגת גבינה אפויה אישית (22 שקלים) – פשוטה ונטולת יומרות; ועוגת גבינה של פעם - על בסיס בצק פריך, (54 שקלים) – שהיתה הטובה מבין שלושתן. כמו כן, מוצעים ברשת מגוון מארזי מוס גבינה אישיים ב-12 טעמים שונים.

להשיג בסניפי הרשת (כפר ויתקין, הרצליה, ירושלים, תל אביב, גני תקווה).

האופים הקטנים

האופים הלא כל כך קטנים, יניב אלישע ואבי בראל, טרחו לקראת שבועות על שתי עוגות רבות רושם: עוגת גבינה ותותים (85 שקלים), עם ציפוי פירורים מועשר בפירורי זהב 24 קראט (כן, זה אכיל), שתהיה מושלמת לילדה שיום הולדתה חל בשבועות. העוגה גלידתית ונימוחה, המרקם מושלם והמתיקות מדויקת. העוגה השנייה, גבינה אפויה עם יין מרסלה וצימוקים (50 שקלים), הייתה בעיקר מתוקה מדי.

עמק ברכה 25, נחלת יצחק, תל אביב. 050-9950830

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

חטאים מתוקים

הקונדיטוריה המצוינת משכונת נווה צדק מציעה השנה מבחר עוגות גבינה בטעמים: קפה, אוכמניות, תפוז, תפוחים מקורמלים, תותים או דובדבנים. דגמנו את האחרונה, שהיתה טעימה ומדויקת מכל הבחינות - המרקם, המתיקות, הפריכות. העוגה מוצעת ב-3 גדלים: מנה אישית (24 שקלים), גדולה - 18 ס"מ (100 שקלים) או אקסטרה גדולה – 24 ס"מ (150 שקלים).

שבזי 67, פינת יהושע התלמי 8, נווה צדק, תל אביב. 03-5162708

לחם טאטי

ב'לחם טאטי' מוצעות בשבועות שלל עוגות גבינה, ביניהן: טארט גבינה וקרם לימון (61 ¤), עוגת גבינה קלאסית (125 ¤), עוגת גבינה אפויה ביתית (65 ¤), עוגת פאדג' שוקולד וגבינה (61 ¤), שטרודל גבינה ואוכמניות (50 ¤) והטוענת לכתר הטעימות - מוס גבינה ופסיפלורה (110 שקלים). לכאורה השילוב הבנאלי מכולם, אך הביצוע מופתי: קרמית במידה ולא מתוקה מדי. קנתה גם את מי שלא הרוס על השילוב.

דרך השלום 53, גבעתיים; אברהם גירון 3, אזור התעשייה יהוד. 03-5392500

מזרין

מתוך מגוון המתוקים של הרשת טעמנו עוגת גבינה אפויה (45 שקלים) – שסוכמה על ידי אחד הטועמים במשפט "רוצה להיות קלפוטי אבל לא מצליח לה"; עוגת גבינה אוסטרית (85 שקלים) דחוסה ומתוקה; ומקרונים בטעם עוגת גבינה, שהיו מתוקים מדי לדעת רוב הטועמים (שבעה ב-40 שקלים). עוד בהיצע: נוגט גלאסה (120 שקלים) – קרם ברולה גבינה ומוס גבינה עם חמוציות ופקאן סיני.

להשיג בסניפי הרשת (תל אביב והרצליה).

קפה גרג

ברשת 'קפה גרג' יציעו לכבוד החג עוגת גבינה קרה בשתי צורות הגשה: עם פירורים או עם פסיפלורה (32 שקלים לפרוסה). זו עם הפסיפלורה די פשוטה, על גבול הבנאלית. לא נרשמו תשואות בקרב הטועמים.

להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

רוי שוקולד

העוגה שזכתה למירב המחמאות בקרב הטועמים, בעיקר בגלל השילוב המוצלח של מעטפת עשויה תועפות שוקולד איכותי עם מילוי גבינתי בטקסטורה מדויקת - לא דחוס ולא אוורירי מדי. ניתן להשיג כעוגה אישית (34 שקלים) או משפחתית (159 שקלים), בסניפי הרשת.

להשיג בסניפי הרשת (תל אביב, חיפה, כפר סבא, ירושלים, עפולה וראשל"צ).

רולדין

דגמנו עוגת מולאן רוז' (55 שקלים) מסורבלת טעמים ומצועצעת, עשויה קרם גבינה ושכבות סבלה שוקולד בציפוי קולי פירות יער מיותר, ופאי גבינת ההפתעות (57 שקלים) – חלומו הרטוב של כל פעוט: עוגת גבינה ועליה מרשמלו, מקרונים ומרמלדה. עוד בהיצע לשבועות: עוגת גבינה פסיפלורה או דובדבנים, עוגת גבינה ושוקולד לבן (55 שקלים) ועוגה לניחנים במשמעת ברזל –ללא סוכר, על בסיס גבינות 5% (כנ"ל).

להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

שמו

הקונדיטור מיקי שמו מציע לשבועות שלוש גרסאות של עוגות גבינה: עוגת שמרים במילוי גבינה וצימוקים (35 שקלים), שהוכתרה כעוגת השמרים המנצחת של השנה – לחה, טובה ועדינה בטעמיה; עוגת גבינה עם תותים וציפוי פירורים – קצפתית, אולי מדי, אם כי התותים איזנו במעט את המתיקות; ועוגת גבינה פירורים שלוקה באנמיות קלה ובטעמי לימון מודגשים. לחובבי הז'אנר.

להשיג בסניפי הרשת (תל אביב, קריית חיים וחיפה).

piece of cake

הקונדיטור משה אהובי מקונדיטוריית piece of cake היפואית מציע מבחר עוגות גבינה לשבועות: פאי גבינה ושטרויזל (39 שקלים), עוגת גבינה אמריקאית עם שמנת חמוצה (49 שקלים), מוס גבינה עם סופלה לימון על בסיס עוגיות פיסטוק (85 שקלים), עוגת גבינה בחושה עם פירות קיץ (38 שקלים) ועוד.

יהודה הימית 17, יפו. 03-6822163

לחם ארז

שלוש עוגות גבינה מחכות לכם ברשת לחם ארז: עוגת גבינה אפויה קלאסית - עוגת גבינה אפויה ואוורירית (69 שקלים); עוגת ריקוטה ושוקולד לבן - עוגת גבינה מועשרת בשוקולד לבן ובציפוי שמנת מתוקה (82 שקלים), שהתאפיינה במרקם משונה ולא נרשמה כהצלחה בקרב הטועמים; ועוגת גבינה עם צימוקים (59 שקלים) שהזכירה למרבית הטועמים את בית סבתא, בקטע הטוב.

להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully