וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצליח ברמה המוניציפלית

רותי שטיינברג

20.5.2010 / 17:04

כיכר רבין חובקת קפה חדש שאוחז בשם הסקסי והמפתה "העירייה". לכו תדעו, אולי תתפסו שם ראש עיר

יש עסקים שבאורח פלא, מייד עם פתיחת הדלתות שלהם, נדמה כאילו היו שם מאז ומעולם. זה מה שקרה לבית הקפה "העירייה", שהתמקם בכיכר רבין בתל אביב והתחיל לשרת לקוחות רק לפני כמה ימים. החלל הקטן בצבעי ירוק מעושן וקרם יחד עם הרחבה החיצונית, התמלאו בתכונה שכולה אוכל, קפה ושלווה, ששמורה לבית קפה שכונתי ותיק.

ממש בצמוד ממוקם בית הקפה וחנות הספרים הותיקה 'תולעת ספרים' שקיבלו את השכנים החדשים באהדה ובעוגה. כן, גם בתי עסק תל אביביים יכולים לגבש קהילתיות מבורכת. את המיזם הקימו עודד שובל (32) ויותם רימון (39), שני חברים בעלי קילומטראז' בענף המסעדות שהכירו במסעדת 'אודאון' המנוחה לפני כשש שנים, שם עבד שובל כשף ורמון כמנהל הבר. מאז שמרו השניים על קשר הדוק, עד שיום אחד הבינו שגם הם רוצים בייבי משלהם והחליטו לממש את חברותם. "אנחנו לא ממציאים שום דבר חדש, אלא הולכים על מה שאנחנו עושים הכי טוב – לגרום הנאה לאנשים. בין אם זה בית קפה, מסעדה או פאב, זה לא משנה, השורה התחתונה היא גוד טיים" הם אומרים.

אז כמובן שגם אני רציתי קצת ליהנות, ולצורך העניין עיינתי בתפריט שמכיל את כל החשודים המיידים של בית קפה תל אביבי: מבחר ארוחות בוקר, ביניהן שלושה סוגי שקשוקות (נורמלית, באדום; ירוקה, על בסיס תרד בזיליקום ושמנת; וסגולה, עם סלק וארטישוק ירושלמי - 37 שקלים), מגוון כריכים וסלטים, ולצידם מבחר מתחלף של מאזטים מדוגמים (10-12 שקלים) כמו גוואקמולה, פלפלים קלויים עם גבינת פטה, חציל בלבנה, כרובית ביוגורט, סלט אנדיב עם אגסים וגבינת רוקפור ועוד. בנוסף, תמצאו כאן ריזוטו ארטישוק ועגבניות (36 שקלים), לזניה תרד (33 שקלים) ולביבות בטטה עם יוגורט (26 שקלים). אגף הנוזלים מציע מיצים טבעיים, את קפה דאדא המקומי וקאווה במחיר חברותי של 22 שקלים לכוס.

העירייה. מלכי ישראל 11, תל אביב. 077-5060449.
ראשון-חמישי 07:00-24:00, שישי 08:00-18:30, שבת 10:00-24:00

  • עוד באותו נושא:
  • בתי קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully