וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחלת בנימין בקטנה

רותי שטיינברג

25.5.2010 / 18:20

שנה ושלוק אחרי שנפתח, חובק בר היין התל אביבי 'בנימין' שף שעבר תחת ידיו של רמזי ומשיק תפריט חדש וערבי טאפאס

לפני קצת יותר משנה סגרה את שעריה מסעדת 'תהל' הוותיקה, שהתמחתה באוכל ספרדי ובייחוד במנות טאפאס, ואת החלל בנחלת בנימין בתל אביב תפס בר היין 'בנימין', מראשוני ברי היין ששטפו את העיר, ובין התוססים שבהם. תחלופות כאלו טומנות בחובן בדרך כלל פירוק של פנים המסעדה וריהוט מחדש, אך בנימין נכנס לחלל באלגנטיות, השיל ממנו את האפיל הלטיני והפך בדרכו הנינוחה לבית יין ומעדנים, שמעניק קצת תחושה של ביקור במזווה הפרטי של בעל פונדק חביב הודות לפינה כפרית לממכר דליקטסים השוכנת בפאתי המקום ומציעה גבינות, דגים מלוחים, צנצנות מפוצצות בירקות כבושים, נקניקים איכותיים ועוד גודיז בסגנון.

לאחרונה עבר מטבח הבנימיני שינויים פרסונליים - את משבצת השף ממלא אסף בלינדר (31), שמחליף את אורן נודלמן, שייסד את המטבח. הרכש החדש עשה דרכו כסו-שף במסעדת אורקה ז"ל ובמסעדות הלונדוניות maze, של גורדון רמזי, ו-Sketch, שם כהן כסו-שף של פייר גרנייה. התפריט החדש שהשיק כולל שלל מנות מסקרנות כמו קרפצ'יו סינטה צרובה בבלסמי, שמן זית וגבינת מנצ'גו (42 שקלים), פירות ים במרטיני וחומוס (44 שקלים), שקדי טלה עם חיטה ירוקה ויוגורט (64 שקלים), פטוצ'יני תרד ופטה כבשים עם זיתי טאסוס (54 שקלים) ועוד.

כל הכבודה הזו בנוסף למבחר יינות ראוי ותקליטיה בגרוב משמח, הופכים לאטרקטיביים בהרבה בימי רביעי - כשרוחה הספרדית של תהל קמה לתחייה, כנראה - או אז המלצריות עוברות בין הלקוחות עם מגשי טאפאס בתמחור ידידותי של 18 או 25 שקלים (תלוי בגודל המנה) ומבחר המנות מתרחב וכולל מנות כמו שיפודי קלמרי ויוגורט או כאלה עם דג חרב וסלק, ריזוטו פטריות, ברוסקטות עם כמהין או תערובת של עגבניות ופרמזן ועוד. שווה קפיצה.

בנימין - בית יין ומעדנים. נחלת בנימין 30, תל אביב. 03-5168410
כל יום מ-18:00 ועד הלקוח האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully