וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרה אחרת

רותי שטיינברג

27.5.2010 / 11:00

את מקומה של מסעדת בנג'מין סיגל שנסגרה במגדל האופרה, תופסת "פריים גריל" הכשרה. אולי הפעם זה יעבוד

מגדל האופרה הוא אחד המקומות שממוקמים מחוץ לקליטת הרדאר התל אביבית באופן גורף. זה נכון שהוא נמצא במיקום מרכזי, ממש על חוף הים, ובכל זאת, אם בוחרים בשופינג, הוא לא יהיה אופציה, גם אם גרים במרחק של חמש דקות הליכה ממנו. הלוקיישן, מה לעשות, גוזר עליו מתן שירותים (תרתי משמע) בעיקר לתיירות פנים וחוץ.

כך קרה ל"פריים גריל", מסעדה חדשה שנפתחה שם לאחרונה ונכנסה לחלל שאוכלס בעבר על ידי מסעדת בנג'מין סיגל. המסעדה הנוכחית, כמו הקודמת, מתמחה בבשרים עם שינוי אחד ויחיד, שבהחלט עשוי להפוך אותה לאטרקטיבית יותר לתיירים - היא כשרה. השאר - וכאן הכוונה לחלל הפנימי – נשאר כמעט זהה למעט שינויים קלים, וכמו אצל בנג'מין, מלווה בפלאשבק עיצובי כבד לאייטיז פינת אוליגרכיה. בעל הבית הוא מקס חימי, שמתחזק במקביל גם את מסעדת אל גאוצ'ו בנתניה.

חלל המסעדה מחולק לשני אגפים אפופי תאורה אפלולית כצפוי, שולחנות שחורים וקירות מחופים לבנים חשופות. בסך הכול, העיצוב חזק בדארקנס ובאלגנטיות. החלק הפנימי הוא הנעים יותר לישיבה, ומיועד למעשנים. מדובר בחלל שמופרד מהאגף המרכזי על ידי קיר עשוי כוורת ענקית לאחסון בקבוקי יין. מאחוריו מתגלה חדר פנימי שהוא שילוב של בר ולאונג', שבו מותר לעשן, לאכול ולשתות אלכוהול, ממש כמו שאפשר היה אצל בנג'מין סיגל או לחילופין בשנות השמונים העליזות.

בתפריט מבחר מנות ראשונות כמו פוקצ'ה עם מטבלים (19 שקלים), סביצ'ה דג ים עם סלט טבולה (43 שקלים), סיגר פרגיות וזיתים בטחינה וסלסת עגבניות (34 שקלים), שקדי עגל (45 שקלים), סלמון גרבדלקס וביצי סלמון (43 שקלים) ועוד. אגף העיקריות מציע אנטרקוט במשקל 350 גרם (129 שקלים), קבב ביתי (69 שקלים), צלעות טלה (129 שקלים), סטייק פרגיות (79 שקלים) ועוד. לקינוח מוצעים מגוון קינוחים, ביניהם קרמבל תפוח עץ עם גלידה ופאדג' שוקולד עם נוגט (37 שקלים האחד). כמו בהרבה מסעדות מתמחות אחרות, מוטב להיצמד לספציאליטה העיקרי של המטבח, או במילים אחרות: לא לרדת מהכביש הראשי. על הפוקצ'ה המענגת, מצד שני, לא היינו מוותרים.


פריים גריל. הרברט סמואל 60, מגדל האופרה, תל אביב. 03-5100266
שעות פתיחה: ראשון–חמישי 12:00-02:00, שישי 11:00-17:30, שבת 21:00-24:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully