וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והיא עולה לגג, באמונה שלמה

רותי שטיינברג

31.5.2010 / 14:00

מסעדת Rooftop נפתחה על גג מלון ממילא המפואר בירושלים ומציעה חוויה קולינרית מרוממת, גם בגזרת הקינוחים

מלון ממילא הירושלמי חוגג בימים אלה שנה לפתיחתו. המלון הצעיר והמסוגנן שייך לקטגוריה של מלונות דיזיין, בדירוג של חמישה כוכבים דה-לוקס. הוא ממוקם בלב ירושלים, במתחם אלרוב שדרות ממילא הגרנדיוזי, ומאפשר גישה מהירה לעיר העתיקה, מגדל דוד, טחנת הרוח בימין משה ואתרים נוספים. החדרים כוללים מיטה רחבת ידיים, אזור ישיבה, חדר אמבטיה מלוטש עם סבונים של חברת ל'אוקסיטן ועוד הפתעות משמחות שעושות חשק להתמסמר לאחד המשקופים ולסרב להתפנות, כמו מסך טלוויזיה המופיע כבמטה קסם דרך המראה באמבטיית הסוויטה.

להיות אורח במלון ממילא נשמע כמו רעיון מוצלח, אבל עבור חלקנו, מה חבל, כרוך במשכון כליה ועקירת שיני זהב. בימים אלה מצטרפת אל אופציית הישיבה בברים של המלון והעמדת פני תיירים אנגלוסקסים, גם מסעדת הגג החדשה Rooftop, שמציעה ישיבה תחת כיפת השמיים ועל כן תפעל במהלך הקיץ ועד סוף הסתיו, בחודש אוקטובר.

העונה, מנצח על המטבח השף רועי ענתבי, ששוגר ממסעדת 'כתית' המוערכת בתל אביב ומפליא לעשות, גם תחת מגבלות הכשרות. בין המנות הראשונות תמצאו מרק עדשים עם חציל קלוי וטחינה (41 שקלים), שקדי עגל עם קרם חצילים ופטריות יער (51 שקלים), סלט אנטרקוט כבוש עם לפת מוחמצת (49 שקלים) ועוד. באגף המנות העיקריות ראויות לציון מנות כמו נתח קצבים נהדר עם עגבניות קלויות וטחינה (86 שקלים), פילה לברק עם אנדיב (96 שקלים) ועופיון ממולא חזה אווז מעושן (76 שקלים). ענתבי עומד בכבוד גם במבחן הקינוחים, החלק הכי מאתגר של המטבח הכשר. מומלץ להזמין מילפיי שוקולד על בסיס ביסקוויטים, אגוזי לוז, פרלין וגאנש טונקה (42 שקלים), קינוח שעושה יום לימודים ארוך גם לקינוחים מבוססי חמאה ושמנת. שאפו.

בשבוע הבא, בתאריך 7.6.10, יארח ענתבי את השף שרון כהן ממסעדת שילה בת"א, כיריית פתיחה לסדרת ארוחות בהן יתארחו במטבח שפים ממסעדות מובילות. בין המנות שיוגשו בארוחה: טרטר דג ים עטוף בסלק שמן פיסטוקים ונענע (45 שקלים), נקניקיית מרגז ביתית עם תפו"א ראטה, שאלוט צלוי, זיתים וזעתר (51 שקלים), לוקוס בלימונים כבושים, במיה וכוסברה (75 שקלים) ואנטרקוט כבוש עם צנון לבן, צלפים ועגבניות שרי (51 שקלים). מומלץ להזמין מקום מראש.

Rooftop. מלון ממילא, רח' המלך שלמה 11, ירושלים. 02-5482230.

שעות פתיחה: ראשון–חמישי 24:00-12:00, שישי מ-10:00 ועד כניסת השבת, שבת 23:00-12:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully