וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן מתיישנים בכיף

רותי שטיינברג צילום: נמרוד סונדרס

18.7.2010 / 17:55

חנות חדשה לרשת "וויין אנד מור" נפתחה ברחוב בן יהודה בת"א, הכוללת איטליז וחדר יישון, פרומז'רי ולחמי בוטיק

חנות המשקאות החריפים הראשונה של משפחת חינאווי הענפה הוקמה על ידי אבי המשפחה קרים חינאווי עוד בשנות הארבעים, ונטועה עד היום ליד כיכר השעון ביפו. החנות הקטנה הציעה, כבר בתחילת דרכה, מגוון רחב של משקאות חריפים ויינות מרחבי העולם בשל קשריה של המשפחה עם אנשי עסקים מרחבי הכפר הגלובלי. הכול זרם על מי וויסקי או ג'יין עד שב-2004, ענף המשקאות החריפים של אילן היוחסין החינאווי החל תהליך הרחבה מואץ ומותג תחת השם "וויין אנד מור".

רוב חנויות הרשת, שמונה כעת תשעה סניפים, שמרו על המסורת האלכוהולית ונפתחו כחנויות למשקאות חריפים בלבד. שני סניפים - ברחוב קרליבך בתל אביב ובסינמה סיטי - בכל זאת הרחיבו את היריעה והם כוללים גם אטליז, עמדת פרומז'רי (מבחר גבינות מרחבי הכפר הגלובלי), ציוד למטבח כמו סכינים, סירים, מחבתות, ציוד נלווה למנגל ועוד.

לאחרונה נפתח ברחוב בן יהודה בתל אביב סניף משודרג נוסף, המשתרע על פני 200 מטרים וכולל אטליז ובסמוך לו חדר יישון, שחשוף ללקוחות על ידי קיר זכוכית, בו מתיישנים בכיף נתחי בשר עצומים. הבשר מוצע כאן במחירים ידידותיים למדי: נתח קצבים - 79 שקלים, סינטה עגל - 88 שקלים, טי-בון מיושן - 99 שקלים, שוק טלה שמפורקת במקום לפי דרישה - 89 שקלים ועוף שלם או מפורק במחיר אחיד של 18 שקלים (המחירים לקילו).

תוספת טרייה לסניף החדש היא אגף המציע קולקציית לחמים ממאפיות פרטיות. באוסף הפרטי באגט (10 שקלים) ולחמים מחיטה מלאה, דגנים, עגבניות ועוד (18 שקלים). וכמובן, ויטרינת גבינות והרבה משקאות אלכוהוליים. לרגל הפתיחה, נמכרת שלישיית בקבוקי קאווה Roger d'Anoia ב-90 שקלים בלבד.

ג'ורג' חינאווי, מנהל החנות, מסביר שהייחודיות של הרשת היא ביכולת לפנות לקהל רחב ומגוון."כולם אצלנו מקבלים את אותו שירות מקצועי, מבחינתנו כל הלקוחות חשובים במידה שווה. לקוח שקונה בקבוק ב-20 שקלים וגם מי שקונה ב-6000 שקלים. יש הקפדה על שירותיות ושמירה על הבשר, כמו גם על משקאות חריפים, בתנאים אופטימליים".

Wine & more. בן יהודה 224, תל אביב. 03-7366461
שעות פתיחה: ראשון-רביעי 09:00-21:00, חמישי 09:00-22:00, שישי 08:00-17:00.

  • עוד באותו נושא:
  • חינאווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully