וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעייף את הילדים ולנוח

רותי שטיינברג

20.7.2010 / 13:15

דג זהב ועציצי תבלין במתנה בצומת קסטינה, ביקור במפעל עוגיות או סדנת סושי חינמית לגמרי – כך תעסיקו את הילדים בחופש

אחת הרעות החולות ביותר של החופש הגדול, כמו גם שבתות וחגים, היא ההכרח של ההורים להפוך לקציני בידור. זה נכון שיש שפע של פעילויות, אבל צריך להגיע אליהן בזמן, להלהיב את הילדים, להכין אותם, לתאם זמנים עם עוד פונקציונרים, ולזכור מתי יש מה, כמה זה עולה ומה זה שווה.

מתנות על הדרך

אפשרות אחת, שהיא על הדרך ולא מצריכה תיאום, היא מסעדת כרמים שבמושב סגולה. המושב עצמו נמצא מספר קילומטרים דרומית לצומת קסטינה, וביקור בו יכול להשתלב בדרך אל או בחזרה מטיול באזור. המסעדה עצמה מציעה תפריט עשיר של ארוחות בוקר, צהריים וערב של השף סהר רפאל, בנוסף לתפריט שמורכב מכל המנות שמכניעות ילדים כמו המבורגר, פסטה, שניצלונים וצ'יפס. החלק האומנותי מגיע עם סיום הארוחה, שתזכה אתכם בשובר. או אז אפשר יהיה לקחת את הקטנים ל"גרובר", חנות החיות הסמוכה, שם מצפים להם שני דברים: האחד - פינת ליטוף והשני - דג זהב במתנה. משם שימו פעמיכם למשתלת "מורנה", אף היא באותו המתחם. פה מחכה בסבלנות עציץ חרס, צמח תבלין וערכה לקישוט עם נייר קרפ, דבק וצבעי מים.

לפרטים: מסעדת כרמים, מושב סגולה. 08-8505859

סושי לכל ילד

האפשרות הבא מצריכה מחד עמידה בלוחות זמנים ומאידך – היא חינמית לגמרי. רשת הסושיה תפעיל במהלך חודש אוגוסט סדנת סושי לילדים החל מגיל 10, בימי ראשון ושישי בשעה 16:00. בכל פעם תתקיים הסדנה, שאורכה כשעה, בסניף אחר (הרשת מפעילה סניפים בתל אביב, הרצליה, הוד השרון, ראשל"צ ומיקאדו סנטר). בינתיים, יוכלו ההורים לכלות מאקי ובירה ב-25 שקלים, בזמן שהילדים ידביקו אצות ואורז במגוון זוויות. אחרי שיסיימו את חיתוך הירקות וגלגול הסושי יקבל כל ילד בנדנה, תעודת "מאסטר סושי מן", כרטיס של 10% הנחה לכל השנה והכי חשוב - הורה מרוצה ושבע. מספר המקומות מוגבל ויש להזמין מקום מראש, כמובן.פרטים נוספים בטלפון *9969.

קדימה, לעבודה

באזור השרון, במושב קדימה, מסתתרת אופציה שלישית ומתוקה - מרכז המבקרים של קונדיטורית רולדין. הקונדיטוריה, שהוקמה ב-1989 ומונה כיום 30 סניפים, מפעילה את המתחם המחודש במהלך חופשת הקיץ ועורכת סדנאות אפייה לילדים ולהורים. הביקור מאפשר להשקיף על תהליכי ההכנה של העוגות של קונדיטוריה משלב הכנת הבצק, דרך הפיכתו למאפים ועד הקישוטים שמעטרים את העוגות (רגע לפני שהן נעלמות לתוך תנורי ענק). לילדים יחכו שולחנות עבודה עליהם ממתינים כל חומרי הגלם לעבודה עם בצק פריך ובסוף גם אפשר להתפרע עם "רויאל אייסינג" שעשוי מצבעי מאכל טבעיים.

מרכז המבקרים פועל במהלך חופשת הקיץ ובחגי ישראל, בימים א'-ה' בין השעות 14:00-09:00. הביקור כרוך בתשלום של 30 שקלים וכולל שתייה ועוגיות.

יש לתאם את הביקור מראש בטלפון: 09-8991001 או 052-6752657.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully