וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתפשף בשקט

שירה פור

26.7.2010 / 13:22

פסטיבל "שף תאכל" חוזר בפעם העשירית, לסיבוב קיצי: עשרות מסעדות ברחבי הארץ מציעות ארוחה מלאה בתעריף אחיד של 79 שקלים

פסטיבל "שף תאכל" יוצא לדרך היום, ט"ו באב (26 ביולי), בפעם העשירית תוך חמש שנים, ויימשך עד 5 באוגוסט. את הקונספט – מבצע גורף במסגרתו מבחר מסעדות מציעות ארוחה מלאה במחיר אחיד – ייבאו היזמים ערן זלינגר וטל נחמיה משבוע המסעדות המסורתי המתקיים בניו יורק. השנה, הפסטיבל "חוזר למכורה" ומרחיב את פעילותו גם מחוץ לגבולות המדינה בשליחת ידיים למסעדות SHALOM HAIFA במיאמי, פלורידה, ומסעדתTHE HUMMUS BAR GRILL בטראזנה, קליפורניה. דיל הפסטיבל שומר על תעריף אחיד של 79 שקלים לארוחה.

כדי לעמוד במחיר הנמוך ועדיין להרוויח, מרבית המסעדות מרכיבות תפריט מיוחד לפסטיבל, שכולל חומרי גלם זולים יותר ולרוב, גם מנות מוקטנות. גם תמהיל המסעדות המשתתפות בפסטיבל השתנה עם השנים, וכיום מעטות מסעדות השף שלוקחות בו חלק. עם זאת, עבור הרבה אנשים, הפסטיבל מהווה הזדמנות לצאת מהבית, לפחות פעמיים בשנה. אם בחוויה קולינרית נשגבת חשק חיככם, זהו לא הפסטיבל בשבילכם. אם אתם רוצים לאכול בחוץ, ובזול, עם כל המשפחה – הגעתם למקום הנכון. רק תבחרו מסעדה (ואל תשכחו להזמין מקום מראש).

בין המנות שיעלו על שולחנות הפסטיבל הפעם: ניוקי אספרגוס בגבינת מנצ'גו של מסעדת 'פרידה קאלו' בתל אביב; סרדינים טריים כבושים של מסעדת 'איטלקיה בתחנה' בנווה-צדק; פטה כבד קלאסי עם צ'אטני מקליפות אבטיח של ביסטרו 'בלזק' באשדוד; ופילה אמנון על קוסקוס עגבניות עם איולי לימונים כבושים, של קובי דלל ממסעדת 'טוקופיה' בנס ציונה.

בין המסעדות המשתתפות (רשימה חלקית): תל-אביב - איטלקיה בתחנה, UNO (כשר), ביסטרו 99, סרגוס, פויקה, FRAME, פסטה מיאה, פרידה קאלו, קימל, ריבר, תיאודור; הרצליה – אווזי, ביסטרו 56, בני הדייג, מדזו, מרקט ארנה (כשר); הוד השרון – אום, יאמטויה, אנג'לינה; רעננה – אדיסון; חיפה – השדרה; קיבוץ מעברות – בית היין; ירושלים – ריבר; יהוד – צ'ארלי; רחובות - ORO (כשר), סזאר, פרסקו.

  • עוד באותו נושא:
  • שף תאכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully