וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הגב לים

רותי שטיינברג

13.10.2010 / 18:27

עשור אחרי פתיחת מסעדת מדזו במרינה הרצליה יפתח בשבוע הבא סניף שני במרכז הוד השרון שינסה לשחזר את ההצלחה

מסעדת מדזו הוד השרון. נמרוד סונדרס
מסעדת מדזו הוד השרון/נמרוד סונדרס

במבנה חדש ומסקרן המשקיף על פארק 4 עונות בלב הוד השרון, תיפתח בעוד שבוע מסעדת מדזו, שתהיה סניף שני לאחותה ההרצליינית. המבנה המרשים שמשלב זכוכית ועץ מכופף, תוכנן על ידי האדריכל מוטי כהן, ויהיה פתוח לפעילות לקראת סוף אוקטובר.

מסעדת מדזו בהרצליה, שמתאפיינת במטבח גריל איטלקי, פתחה את שעריה בשנת 1999, במתחם המרינה. הבעלים שמבקש לשמור על עילום שם, חבר לשרון ושי שלומי (בעלי מסעדת מיט בר), ויחד הקימו את מדזו: חלל עם כסאות עץ, מפות לבנות ווילונות דקיקים מתנופפים, מרפסת חיצונית מחופה בדק עץ ונוף שמשקיף על הים והתרנים במרינה. לפני כשנה עזבו האחים לבית שלומי ופינו מקום לליונל קריאף שמנהל את מסעדת טאבולה בהרצליה.

לטובת בישול במסעדה החדשה שכרו את שירותיו של השף ארי סינג. סינג, בן 39 הגיע לארץ בשנת 1994 מהודו, עבד במסעדת 'המפלט האחרון' באילת, שם הכיר את אשתו (הקונדיטורית) והפך לאזרח ישראלי, ויחד עברו למרכז ועבדו במסעדת טאבולה בהרצליה. קריאף הבעלים מסביר שהמסעדה החדשה בהוד השרון, תתחיל את הפעילות על פי אותו תפריט שמופיע גם במסעדה בהרצליה, עם מנות של בשר, פירות ים, פסטה ומבחר סלטים.

מחירים ומנות לדוגמא: שרימפס פנקו ב-56 שקלים, רביולי תרד ברוטב קרם תרד ועשבי תיבול 57 שקלים או פילה בקר 300 גרם ברוטב צ'ימצ'ורי 118 שקלים.

מדזו. רחוב הציונות 7, הוד השרון, 09-742900. א'- שבת 09:00 עד הלקוח האחרון. 09-7429900

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מדזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully