וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאפאס יהודי

רותי שטיינברג

19.10.2010 / 17:15

Nine, מסעדה חדשה ביהוד מצטרפת לפריחה הקולנרית באיזור ועולה גם היא על גל הטאפאסים ששוטף את המסעדות

אל הסצינה הקולינרית של איזור התעשייה ביהוד שכוללת את מסעדות צ'רלי, טאטי לופט ולחם יין התווספה לפני שלושה שבועות מסעדת טאפאס חדשה. את Nine tapas bar פתחו שלושה חברים, אודי מנחם (38), קובי מזרחי (36), ותומר כהן (39) ששומרים על חזות מעורפלת, ולשלושתם אין כל רקע קולינרי או רקע במסעדנות.

על התפריט אמון שף המסעדה מוטי מוקדיס שהיה השף במסעדת ברוהאוס בעשר השנים האחרונות והשף יועץ אבישי לוי שייעץ בעבר למסעדת פריים ברמת הח"יל, שהרכיבו תפריט של מנות מוקטנות אקלקטיות, עם השפעה ספרדית. הטאפאס בר החדש משתרע על 400 מ"ר הכולל 180 מקומות ישיבה ובו בר מרכזי, בוטים מרופדים, שולחנות זוגיים, ספות בסגנון לאונג' ומרפסת חיצונית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתפריט אפשר למצוא: פורטבלה צרובה בגריל (19 שקלים), כרובית מטוגנת ברוטב אנשובי לימוני (18שקלים), פלאפל גבינה בטמפורה (22 שקלים) וגם ג'מבו שרימפס עם עגבניות ופרנו ( 34 שקלים).

על הבחירה במיקום מספרים השותפים: "פתחנו את המסעדה ביהוד, כי אנחנו מאמינים ביכולת שלה לשאוב אליה את תושבי הסביבה. מה שהיה חסר כאן הוא מקום בילוי עם מנות לא יקרות מאוד. המטרה היא להביא את תל אביב לתושבים בסביבה ולחסוך עבורם נסיעה למרכז".


Nine tapas bar. רחוב אלטלף 9, אזור התעשייה, יהוד, 03-6321999, כל השבוע 18:00 עד הלקוח האחרון. בהמשך יורחבו שעות הפעילות. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully