וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זורמים בהרצל

רותי שטיינברג

28.10.2010 / 14:44

רשת ריבר נודלס בר מתרחבת ופותחת סניף אקספרס חדש בצומת הבליינית הרצל ולילנבלום בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אטריות ביצים של ריבר אקספרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עשר שנים ושישה סניפים, הובילו את רשת ריבר נודלס בר, למסקנה נכונה: לפרגן לקהל הבליינים במתחם רוטשילד-הרצל בדיוק את מה שהם זקוקים לו בסוף עוד לילה מתודלק מדיי מאלכוהול ומטושטש מרעב לילי מתקדם. סניף קטן ממוקד סיפוקים, שסוגר עניינים במידי לאנשי הלילה ולעובדי המשרדים בסביבה במהלך היום.

את ההתאמה לסניף המהיר ערך השף אורי אפרוני שהתבסס על מנות פופולריות של רשת ריבר וצירף גם מנות חדשות שעונות על צרכי סניף האקספרס. בין המנות שבתפריט (הארוך מידי כמו גם ברשת עצמה) מבחר קומבינציות סושי, קטגוריית אורז, נודלס, ראפים אסיאתיים, מרקים, סלטים ומנות קטנות.

סלט אינדונזי - נתחי חזה עוף צלוי, גזר, נבטים, מלפפון ירוק, עגבניות שרי, עלי נענע וכוסברה בוויניגרט סומסום (29 שקלים). ראפ של קבב אסיאתי עם קארי בוטנים, סלסה של עגבניות, בוטנים וצ'ילי (31 שקלים). קארי קוקוס - עם כרישה, זוקיני, סלרי ופלפלים אדומים (27 שקלים). שבעת הפלאים - עוף, בקר וברווז עם נבטי סויה, בצל ובוטנים קלויים בחלב קוקוס, סויה וסאקה (35 שקלים). פאד קפאו - בשר עוף קצוץ צרוב בווק עם קארי אדום תאילנדי ומלפפון ירוק (32 שקלים). יאמי רול - טונה, סלמון, מלפפון, בצל ירוק, טמפורה, ספייסי ואבוקדו מעל (19 שקלים ל 4 יחידות).

הסניף הבא בתור במתחם המכללה למנהל בראשל"צ בחודש ינואר. בהמשך השנה צפויים להיפתח סניפי אקספרס נוספים ברחבי הארץ.

ריבר אקספרס, רחוב הרצל 5 (פינת רוטשילד), תל אביב, 03-5109355, ראשון- רביעי 11:30- 02:00, חמישי- שבת 11:30- 04:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully