וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהרות האוכל

9.12.2010 / 13:15

מנהרות הכרמל שנפתחו בשבוע שעבר ימנעו מכם לעבור במוסדות האוכל השווים בחיפה. הנה הצצה לכמה מהם

שווארמה אמיל

נראה שאם יש מקום ששווה לעצור ולאכול בו שווארמה היא העיר חיפה. בשלב מוקדם מאוד של ההיסטוריה (1966!!) פתח אמיל חורי דוכן שווארמה ברחוב אלנבי בחיפה. אמיל, כבר נפטר מאז, השאיר אחריו את אשתו ואחיינה שעומלים על הגריל בכוך הקטן. המנה היא פשוטה ולא נראה שהיא עשויה להיות אחת השווארמות הטובות במדינה, אבל קצת בצל ועגבניות לצד פיתה רכה ובשר איכותי ומתובל עושים פה את ההבדל.

שווארמה אמיל. רחוב אלנבי 33, חיפה. שעות פתיחה 9:00-18:00

מעיין הבירה

נחום מאיר הקים את מסעדת הפועלים מעיין הבירה בשנת 1960. מאז, מפעילים אותה ראובן נחום ובנו שממשיכים את המסורת ומבשלים את אותו אוכל לפי אותם מתכונים, והכל בתוצרת עצמית. לצד 16 ברזי בירה קרים אפשר לטעום כבד קצוץ, דגים מעושנים ונקניקיות. בדיוק מה שצריך כדי לספוג את האלכוהול.

מעיין הבירה. רחוב נתנזון 4, חיפה. שעות פתיחה: ימים א-ה 9:00-17:00 יום שלישי פתוח עד 24:00.

הנמל 24

השף רן ראש, שעומד בראש מסעדת הנמל 24, ובישל במסעדות אירופאיות בפריז ובריביירה הצרפתית הוא שהביא את הגורמה לצפון. המסעדה, שנמצאת בעיר התחתית בחיפה, היא אחת היחידות באזור שמציעה תפריט ברמה גבוהה ועם מבחר לא קטן של מנות. בתפריט – קוקי סן ז'ק ופטה כבדים, פילה יען או רביולי פורצ'יני.

הנמל 24. רחוב הנמל 24, חיפה. 04-8628899

אבו זיד

מסעדות דגים יש לרוב בחיפה, אבל הטובה מכולן היא אבו זיד הממוקמת בבת גלים. למסעדה יש ותק של 20 שנה והיא מתבססת על תפריט של דגים בעיקר. פרט לדגים הטריים במיוחד, אי אפשר להתעלם מהסלטים הטריים שנקצצים ברגע ההזמנה. לא הרבה מקומות יעשו לכם את השירות הנפלא הזה, במחיר הזה.

אבו זיד. רחוב העליה השניה 52 , בת גלים, חיפה. 04-341904-8523419

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

נדימה

עם מקסימום חמישה סירים על פתיליות, עומדת נדימה בגאון באמצע השוק בוואדי ניסנס. בסירים הגדולים תמצאו תבשיל ירקות ממולאים, במיה בעגבניות או חוביזה וגם פול. אוכל ערבי טעים טעים כמו שרק נשים גדולות יודעות להכין.

נדימה. רחוב יוחנן הקדוש 37, חיפה.

בורקס בכר - העגלה

ברחוב העצמאות ניצבת כבר חמישים שנה העגלה המקורית של בורקס בכר (אל תטעו עם שאר סניפי העגלה שקיימים ברחבי העיר). בעגלה של בכר, שלא עומדת בתוך חנות אלא ממש בתור עגלה, אפשר למצוא משעות מוקדמות של הבוקר בורקסים חמים שיוצאים מתנור עם ביצה חומה על צלחת פלסטיק. אין כסאות או סכו"ם והכל מתבצע בעמידה, בדיוק כמו שדוכן אמור להיות.

בורקס בכר. רחוב העצמאות 35, חיפה. א'-ה' 6:00 עד שנגמר המגש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully