וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמח שוקולד, קורנפלקס ללא גלוטן ועוגיות אורגניות: חדש בסופר

רוני קדר

17.1.2011 / 13:28

קמח עם אקסטרה קקאו, עוגת שמרים של מיקי שמו (לא הקונדיטוריה) וקורנפלקס למי שבעייתי עם גלוטן. כל מה שחדש על המדף

קמח אסם שוקולד

אסם מתחדשת בתחום עזרי האפייה ומשיקה קמח שוקולד תופח, קמח מלא תופח ופודינג בטעם וניל צרפתי.


מחיר מומלץ לצרכן: פודינג וניל צרפתי במחיר של 4.5-5.5 שקלים. קמח תופח מחיטה מלאה במחיר של 4.90-5.90 שקלים לאריזה של 350 גרם, קמח תופח בטעם שוקולד ב- 4-5 שקלים לאריזה של 350 גרם.


שולפים מזלגות: קמח תופח בטעם שוקולד אולי הפך את העוגה למעט יותר שוקולדית, שזה לא דבר שעוד כף או שתיים של אבקת קקאו לא היתה עושה. מצד שני, הקמח לא מחליף לחלוטין את החיבור בין קמח לקקאו ועל כן נראה שהמוצר הזה מיותר לחלוטין.

קורנפלקס ללא גלוטן

מותג קורנפלקס של תלמה מתרחב עם מוצר חדש: קורנפלקס ללא גלוטן המותאם לאנשים הסובלים מצליאק.


מחיר מומלץ לצרכן: 22 שקלים לאריזה של 500 גרם.


שולפים מזלגות: מאכלים ללא גלוטן הם בדרך כלל מאכלים פחות טעימים, אבל בתור קורנפלקס שמגיע בצורה נטולת גלוטן הוא לא רע. עם חלב ואיזו בננה חתוכה, זה אפילו די טוב. או שאולי גם אני מתחילה להשלות את עצמי. מה שכן, זה בריא ודואג לענייני הבטן.

קראנצ' דו

בית היוצר של דגני הבוקר והסוכר, נסטלה, מוסיף חבר חדש למערכה: קראנצ' דואו - דגנים בשני צבעים בטעם שוקולד ושוקולד לבן, המצטרף לקראנצ' וקראנצ' רולס נוגט.


מחיר מומלץ לצרכן: 28 שקלים.


שולפים מזלגות: קראנצ' כשלעצמו הוא חביב, אבל כשלוקחים חלק מהפצפוצים וטובלים בשוקולד לבן, העניין עובר קפיצה מטאורית של טעם. רק חבל שכמות הקראנצ'ים המצופה היא קטנה משמעותית מאלה שלא.

עוגיות אורגניות

רשת organic market החלה למכור עוגיות אורגניות תוצרת Bohlsense muhle גרמניה. סדרת העוגיות האורגניות כוללת: עוגיות כוסמין עם משמש, עוגיות כוסמין עם וניל ועוגיות שיבולת שועל.

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 שקלים לאריזה של 125 גרם.


שולפים מזלגות: עוגיות הכוסמין עם וניל וגם אלה משיבולת שועל היו פשוט מפתיעות. מסתבר שגם עוגיה אורגנית העשויה מכוסמין או שיבולת שועל יכולה להיות פריכה, מתוקה במידה וללא הרגשה שעברנו לגור באיזה כפר טבעוני בגליל. אימצנו בחום.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עוגה של מיקי לשבת

אסם משיקה קו חדש של עוגות שמרים תחת השם "עוגה לשבת". העוגות יישאו את תמונתו וחתימתו של הקונדיטור מיקי שמו שפיתח את המתכונים עבור אסם. בסדרה שלוש עוגות שמרים: מוקה אגוזי לוז, קראנץ' שוקולד אגוזים, חלת פרג.

מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 -19.90 שקלים.

שולפים מזלגות: מיקי, מיקי, מיקי. אנחנו אוהבים את העוגות שלך בדרך כלל, וגם כאן, העוגה משובחת יותר מהעוגות היבשושיות שהיינו מכירים מאסם. אבל עדיין, יש פה יותר מדי משפרי אפיה, נוגדי התייבשות והתיישנות וחומרים אחרים שפשוט כדאי לוותר עליהם. עדיף להיצמד למתכון שלך ולהכין לבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully