וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז קומרובסקי מגיע לבשל בתל אביב: האירועים הקולינריים השווים השבוע

11.9.2011 / 9:10

ארז קומרובסקי מגיע לבשל אוכל גלילי ביועזר בר יין ואביב משה מגיע להתארח בקניון שרונים. כל האירועים הקולינריים השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם דגים. האחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת האחים מתחדשת

השיפודיה המודרנית, מסעדת האחים מצרפת בימים אלה לשורות התפריט גם מנות של דגים ופירות ים. לרגל ההשקה מתקיימים במקום ערבי "ים על האש" שיחלו החל מיום חמישי ה-15 בספטמבר וייתרחשו אחת לחודש.

במהלך הערב יצטרפו לתפריט מנות מיוחדות המתבססות על דגים ופירות ים העשויות כולן על גריל הפחמים שבמקום. בין המנות: סרדינים צלויים עם גרידת לימון, שום ופטרוזיליה (25 שקלים), קוקי סאן ז'אק עטופים בשומן כבש וזעתר בוויניגרט עגבניות שרופות (63 שקלים), סרטנים כחולים שרופים ברוטב פטריות פורצ'יני (55 שקלים), בייבי לוקוס שלם על האש (130 שקלים), טרטר מוסר ים עם לימון כבוש ולבנה (44 שקלים) ועוד. את הדגים ופירות הים ילוו שלל סוגי העראק במקום.


האחים. רחוב אבן גבירול 12, תל אביב.03-6917171

קניון שרונים - אירועי שף תטעם

קניון שרונים בהוד השרון יוזם החל מחודש ספטמבר בימי שישי וערבי חג את אירועי "שף תטעם" במהלכם יגיעו שפים למפגש עם הקהל. השף ידגים הכנת שני מתכונים בסגנון בו הוא מתמחה, ידריך וייעץ. בסיום ההכנה יחולקו המנות המוכנות באופן חופשי ובחינם. בין השפים שישתתפו: מיכל אנסקי, ארז קומרובסקי, משה שגב, אביב משה ומיקי שמו. לצד המטבח הפתוח יפעל גם food market שיציע פירות וירקות טריים, שמני זית מיוחדים, חלבה וטחינה בייצור מסורתי, בירה ממבשלת בוטיק, ליקרים מיוחדים, שוקולד איכותי בעבודת יד, דים סאם ועוד.

פעילות "שף תטעם" תתקיים בקניון שרונים החל מיום שישי 16 בספטמבר.

קורדיליה - תפריט עסקי חדש

קורדיליה, מסעדת הדגל של השף ניר צוק מתחדשת בארוחה עסקית שתוגש בין הימים א'-ה' 12:00-17:00. במסגרת הארוחה העסקית יוצעו שתי אפשרויות בחירה - עסקית ב-85 שקלים אשר כוללת מנה ראשונה לבחירה כגון פטה כבדים בשומשום שחור ומנה עיקרית לבחירה כמו טרייליני שרימפס או עסקית ב-115 שקלים שכוללת מנה ראשונה כמו קלמרי במילוי שרימפס, מנה עיקרית כמו שייטל על מנגלד וירוקים וקינוח לבחירה.

קורדיליה. רחוב יפת 30 פינת סמטת הזכוכית, יפו העתיקה. 03-5184668

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארז קומרובסקי מגיע לבשל ביפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

יועזר בר יין - ארוחת ירח מלא עם ארז קומרובסקי

כמדי חודש תתקיים ביום רביעי הקרוב ארוחת ירח מלא ביועזר בר יין. השבוע יתארח השף ארז קומרובסקי ויביא את טעמי הגליל למטבח של יועזר. במסגרת הארוחה יוגשו שלל מנות במחיר 260 שקלים לסועד.

בין המנות: מאפים בהן הבצק משולב עם חומרי גלם כמו למשל לחמניית סלק וזירעוני כמון לצד צ'ילי חריף וטפנד צלפים ביתי, לחמניית קבב טלה עם מטבל יוגורט ונענע, סלטים כמו טבולה חיטה ירוקה עם עשבים וקלמרי, טרטר דג ים בליווי בתאנים ועלי מיקרו, מעורב גלילי של לבבות וטחולים של תרנגולת עם במיה וטחינה ועוד. הארוחה ב-18:00, והחל מן השעה 22:00 תינתן האפשרות להזמין מנות שונות מהתפריט בנפרד.

יועזר בר יין. סמטת יועזר איש הבירה 2, יפו. 03-6839115

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטבח של נלי. אוכל מוכן בשישי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המטבח של נלי - שוק אוכל מוכן מידי יום שישי

מסעדת המטבח של נלי המתפקדת גם כבית קפה ומעדנייה בפאתי שוק הפשפשים משיקה תפריט אוכל מוכן הביתה מדי שישי. המקום בעל האוריינטציה הבריאותית יציע בין השעות 08:00-16:00 אוכל מוכן במקום ב-20 אחוז הנחה ממחירו בתפריט. בין המנות שבמבצע: קציצות ירק אפויות (ריקוטה וזוקיני/ עדשים), קינואה עם ערמונים ופטריות, אורז אדום מלא עם ג'ינג'ר, שום ובצל ירוק, פלפל ממולא, ראפים של עוף או ירקות ועוגה מקמח כוסמין.

המטבח של נלי. רחוב מרגוזה 28, שוק הפשפשים, יפו 03-6833759

אוונגרד - ארוחת שחיתות

רגע לפני החגים יוצאת מסעדת אוונגרד בתפריט ארוחת שחיתות שיצר השף והבעלים דיוויד לוי. התפריט, שיוגש בתאריכים 13-27 בספטמבר יכלול מנה ראשונה עיקרית וקינוח ב-79 שקלים לאדם. בין המנות: פטריות יער ושמפיניון מטוגנות בבלילת בצק בירה, 250 גרם צלע לבן על מצע של בצל ופטריות מוקפצים בליווי רוטב חרדל-שמנת, שניצל עוף מטוגן בשמן עמוק ומצופה בפירורי לחם מוזהבים וקינוחים כמו סופלה זוגי או מוס שוקולד. בין המזמינים ארוחת שחיתות יוגרל סופשבוע זוגי בברלין.

אוונגרד. רחוב הברזל 3, תל אביב 03-6480082

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully