וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצות: מסעדות בירושלים בצהריים

3.12.2011 / 7:38

נמצאים בשבת בצהריים בירושלים ולא מוצאים מה לאכול?6 מסעדות לא כשרות ושוות במיוחד שכדאי לפקוד בצהרי שבת

למי שמגיע מחוץ לעיר עשוי מערב ירושלים ובעיקר מרכזה של העיר, השוקק בדרך כלל, להראות כשומם למדי בצהרי יום שבת. ניסיון לחפש כאן מסעדה לאכול בה, מעלה לפרקים טרוניות של "שוב זה ייגמר בבייגלה וחומוס בעיר העתיקה" או "אין לי כוח לנסוע עד עין כרם". בפועל מציע מרכז העיר כמה מסעדות נסתרות שמהוות לוקיישן מושלם לשבת בצהריים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוני

המסעדה: Zuni הוא ביסטרו עדכני הפועל 24/7, מחזה נדיר מאוד בנוף הירושלמי. המקום שמזכיר מאוד כמה מסעדות תל אביביות, יגרום לזר מאיזור המרכז לחוש בו בנוח. המקום מחולק לחלל בר ומרפסת סגורה ממנה ניבט מדרחוב נחלת שבעה, הירושלמי מאוד.

מנות לדוגמה: סלט שורשים, גורגונזולה ושמן אגוזי מלך (49 שקלים), טורטליני דלעת ומסקרפונה עם בטטה וחמאה (75 שקלים), פירות ים מרינייר (129 שקלים), קציצות טלה בגריל עם סלק ורוטב רימונים (79 שקלים), מילפיי פירות יער (29 שקלים).

רמת מחיר: בינונית.

קרוב ל: כיכר ציון, מדרחוב בן יהודה ונחלת שבעה. 10 דקות הליכה מהעיר העתיקה.

Zuni. רחוב יואל משה סולומון 15, קומה מעל הסמטה, ירושלים. 6257776–02. לא כשר

שעות פתיחה בשבת: פתוח 24 שעות ברצף.

הליבוט ברוטב לימון. מגד גוזני
לה רוטיסרי/מגד גוזני

לה רוטיסרי

המסעדה: מלון נוטרדאם הירושלמי הצמוד לשער יפו, מחביא בתוכו פנינה אמיתית ויוקרתית, מסעדת לה רוטיסרי. המסעדה, הנמצאת במתחם בבעלות הוותיקן מעוצבת באופן אירופאי, קירות אבן, ותפריט באנגלית, מתומחר בדולרים. אחרי הארוחה מומלץ לעלות לגג המלון ולתצפת על הנוף.

מנות לדוגמה: מרק בצל עם טוסט מוקרם (6 דולר), למעט הראשונות כל המנות מתומחרות הן במחירה של חצי מנה והן במחירה של מנה: פאייה פירות ים (10/18 דולר), פטוצ'יני שחור בקרם גבינת סטילטון (11/20 דולר), טלה בנוסח פרובנס בליווי אספרגוס (21/41 דולר), ירך חזיר בגריל עם "קונגרי" קובני (15/28 דולר).

רמת מחיר: יקרה.

קרוב ל: העיר העתיקה ורחוב יפו.

לה רוטיסרי, מלון נוטרדאם דה ג'רוזלם, הצנחנים 3, ירושלים. 6278114 02. לא כשר

שעות פתיחה בשבת: 12:30-23:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסדנא/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסדנא

המסעדה: בסמוך לתחנת הרכבת הישנה, נפתחה לפני מספר חודשים מסעדת הסדנא בניצוחם של חבורת שותפים ירושלמים. המקום מעוצב באופן מודרני ומשלב הרבה זכוכית ועץ, המעניק למקום מראה מיוחד ומחוספס.

מנות לדוגמה: סשימי בשמן וניל ופרי עונתי (42 שקלים), מיקס נקניקיות בייצור ביתי (72 שקלים), ריזוטו פטריות יער, פורצ'יני ופורטבלו (68 שקלים), מעורב פירות ים בפיתה עם שרימפס, קלמרי, כמון, לימון כבוש ואריסה (28 שקלים לחצי מנה, 46 שקלים למנה), קינוח של גלידת וניל אמריקאית של פעם עם טופינג לבחירה של שוקולד קראנצ', שוקולד אגוזים או דובדבני אמרנה (25 שקלים). בנוסף, תפריט ספיישלים מתחלף.

רמת מחיר: זולה

קרוב ל: אזור המושבה הגרמנית, גן הפעמון והסינמטק.

הסדנא. דרך חברון 28, מתחם הרכבת, ירושלים. 02-5672265. לא כשר.

שעות פתיחה בשבת: 12:00-01:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מונא/מערכת וואלה!, צילום מסך

מונא

המסעדה: במיקום נסתר מהעין לעוברים ברחוב שמואל הנגיד בבניין עתיק מהמאה ה-19המאכלס גם את בית האמנים הירושלמי עם תערוכות מתחלפות, פועלת מסעדה קטנה ואינטימית עם שתי חצרות ירושלמיות. התפריט מתמקד בעיקר במנות ים תיכוניות.

מנות לדוגמה: פיקניה, בשר עגל צלוי פרוס דק, חלמוני שליו, צ'ילי אדום וחמאת ציר בקר (53 שקלים) קרפצ'יו חציל עם יוגורט כבשים טחינה גולמית וטבולה (42 שקלים), סלט שומר וירקות שורש עם גבינה כחולה ופירות בוויניגרט לימונים כבושים (49 שקלים), לינגוויני שרימפס ומולים ברוטב שמנת ויין לבן, כרישה ופרמזן (72 שקלים), סלמון מיסו עם יוזו מירין וסאקה על אספרגוס ופירה (98 שקלים).

רמת מחיר: בינונית.

קרוב ל: מדרחוב בן יהודה, שכונת רחביה, נחלאות, 10 דקות הליכה מגן סאקר.

מונא. רחוב שמואל הנגיד 12, בית האמנים, ירושלים. 02-6222283. לא כשר

שעות פתיחה בשבת: 12:00-02:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'אקרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'אקרה

המסעדה: לצ'אקרה מוניטין רב שנים בתחום המסעדנות הירושלמי, ומציעה חוויית בילוי הומה ורועשת, עם תפריט מיוחדת בשבת בצהריים.

מנות לדוגמה: בשבת מוגש תפריט צהריים מיוחד ובו מנה ראשונה לבחירה הכלולה במחיר המנה העיקרית. בין המנות הראשונות: קרפצ'יו זוקיני, שמן זית ופרמזן, קלמרי פריך באיולי, כבד קצוץ בקלבדוס וקונפיטורה ועוד. בעיקריות: ניוקי סלסלה רוזה (88 שקלים), קבב מפילה בקר טחון וטלה (96 שקלים), ריזוטו פירות ים (110 שקלים), ביף סטרוגנוף בשמנת פטריות (98 שקלים).

רמת מחיר: בינונית-יקרה.

קרוב ל: גן העצמאות, שכונת רחביה, מדרחוב בן יהודה.

צ'אקרה. רחוב קינג ג'ורג' 41, ירושלים (מתחת לקפה ג'ו). 02-6252733. לא כשר

שעות פתיחה בשבת: צהריים 12:30-16:30 ערב מ-19:00 עד אחרון הלקוחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'לו

המסעדה: מסעדה השומרת על יציבות ופרופיל נמוך כבר קרוב ל-20 שנה. המקום נחבא אל הכלים ומתבסס בעיקר על אוכלוסיית קבועים. התפריט הוא על טהרת מנות איטלקיות מוקפדות ומדי יום מוגשות בו 10 מנות מתחלפות.

מנות לדוגמה: קלמרי אה-לה סיציליאנה (42 שקלים), רביולי ברוטב בשר (45 שקלים), מדליוני עגל ברוטב לימון וצלפים (92 שקלים), טורנדו בנוסח השף עם כמהין, יין לבן ופטריות פורצ'יני (135 שקלים), מוס שוקולד (38 שקלים).

רמת מחיר: יקרה.

קרוב ל: גן העצמאות, ממילא, העיר העתיקה.

צ'לו. בן סירא 18. ירושלים. 02-6251132. לא כשר


שעות פתיחה בשבת: 13:00-16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully