וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: הקוטג' שמאיים להשתנות

רוני קדר

26.7.2012 / 15:00

קוטג' עם זעתר או זיתים מסתמן כהברקה, הבייגלה הפריך של סולטי הוא תענוג ורק הפופקורן בשקית מאבד את הכתר - כל מוצרי האוכל החדשים על המדף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוטג' עם זעתר

תנובה מרחיבה את משפחת הקוטג' ומשיקה סדרה חדשה של קוטג' 5% שומן בטעמים: קוטג' עם זיתים מושחרים וכן בטעם זעתר.

מחיר מומלץ לצרכן: 5.90 לאריזת 250 גרם - זהה למחיר קוטג' רגיל. כשרות: ועדת מהדרין תנובה.

שולפים מזלגות: המראה הראשוני של טעם הזעתר מעט מתעתע: הוא מוזר ומוציא את החשק. אבל כבר ביס הראשון המאזניים מתהפכים ונוצר טעם כיפי ולא שגרתי בפה. מצד שני, מרקם הגרגרים המושלם של הקוטג' מעט נהרס ומדובר במשהו מעט יותר עיסתי. טעם הזיתים המושחרים הוא נהדר, לא מלוח מדי ובמינונים נכונים עד כדי כך שבאמת היה קשה להניח את הכפית. נכון שלא מדובר באיזו הברקה שלא הייתם חושבים עליה לבד, אבל השילוב והביצוע עובדים בצורה נפלאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פופקורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פופקורן מוכן של שטראוס

חברת שטראוס משיקה פופקורן מוכן בשקית בטעם טבעי. שקית הפופקורן המוכנה נותנת מענה לאלו המעוניינים להכניס מזון לבתי הקולנוע.

מחיר מומלץ לצרכן: 5 שקלים לאריזה של 80 גרם. כשרות: בד"צ.

שולפים מזלגות: פופקורן שאינו טרי לא יכול להימכר כפופקורן. זה אולי חטיף תירס שנראה כמו פופקורן ומתנהג כמוהו, אבל הריח אובד בתרגום וכמוהו גם הפריכות והטעם. זה אולי נחמד למי שאוהב לכרסם משהו בינוני מבלי לחשוב פעמיים, אבל לא לאלו המגיעים לקולנוע ומחפשים חוויית פופקורן מפנקת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דנונה עם פרי בתחתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

דנונה עם פרי בתחתית

דנונה שטראוס משיקה יוגורטים חדשים על מדף היוגורט: יוגורט עם פרי בתחתית, ב0% שומן וללא תוספת סוכר לצד סדרת דנונה יוגורט עם פרי בתחתית 3%. בין הטעמים: תות, בננה אננס, אפרסק פסיפלורה וגם תות ואוכמניות.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.5 שקלים.

שולפים מזלגות: כשמדובר ביוגורט של דנונה ההתחלה היא תמיד טובה. לא מדובר ביוגורט חמצמץ ואגרסיבי אם כי טעים ונעים. הפרי המתווסף (במקרה הזה תות) ליוגורט, אינו מרגיש מאוד תעשייתי (אם כי יותר דומיננטי מפרי אמיתי - כמובן), ומגיע בכמות נכבדת ויפה המותירה ערבול אדמדם שמספיק לכל המיכל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בייגלה של סולטי

המותג 'סולטי' מציג את סולטי סופר-סייז - מקלות בייגלה ארוכים (22 ס"מ) באריזה המכילה 4 שקיות נפרדות של בייגלה עם שומשום או מלח.

מחיר מומלץ לצרכן: 9.99 לאריזה של 180 גרם לבייגלה עם מלח ו-160 גרם לבייגלה עם שומשום.

שולפים מזלגות: הבייגלה פריך יותר מאחרים ויש בו שילוב מדויק של טעמים כל שגם טעם השומשום הוא מעט מלוח. העובדה שהוא מגיע בחבילות קטנות הופכת אותו לאטקרטיבי במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלפפונים כבושים בחומץ

חברת "דברים טובים סגל" משיקה סדרת ירקות כבושים ללא חומרים משמרים בצנצנות זכוכית. בין הירקות: מלפפונים בחומץ ובמלח, תערובת עגבניות ומלפפונים כבושים, עגבניות אדומות שלמות, תערובת פלפל אדום כבוש בחומץ ומגוון נוסף של תערובות ירקות טריים כבושים.

מחיר מומלץ: 15-17 שקלים לצנצנת של 900 גרם; 19-21 שקלים לצנצנת של 1.7 ק"ג; 29-32 שקלים לצנצנת של 2.5 ק"ג. כשרות K.F בד"צ לונדון ובאיש.

שולפים מזלגות: המלפפונים החמוצים, בגודל כיף לאכילה היו מעט מתוקים מדי, אולי בגלל היעדר חומרים משמרים בצנצנת. אלו החובבים את הז'אנר, יטענו כי מדובר הטעם האמיתי של מלפפונים כבושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully