וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל: מה ישראלים אוהבים יותר - עוף או פיצה?

רוני קדר, אוכל

18.9.2012 / 8:24

מתכון לפיצה, מתכון לעוף ומתכון לעוגיות - ואם לא, אז ארוחה במסעדה של אבי לוי מ"מאסטר שף": אלה היו הכתבות הכי נצפות בוואלה! אוכל השנה

המסעדה החדשה של אבי לוי, זוכה מאסטר שף, נפתחה

תופעת הטבע שנקראת "מאסטר שף" עשתה הדים על מסכי הטלוויזיה בישראל. בשלנים חובבים החלו מתמקצעים וכל מתכון שבושל בתוכנית הפך במהרה לפופולרי ברשת. לכן, כשעלתה הידיעה הראשונית על כך שנפתחה המסעדה החדשה של אבי לוי, זוכה עונה 2 של התוכנית, היה זה אך ברור שאלפי האנשים שצפו בתוכנית, יתרגשו ויתעניינו לשמוע על פתיחתה של המסעדה החדשה.

לכתבה

איך מכינים פיצה ביתית כמו פיצריה

אין כמעט אדם שלא אוהב פיצה. יש בה את מקבץ המרכיבים הטוב ביותר שאדם יכול לבקש: בצק חם ורך, טעמי עגבניות מלאי ריח וגבינה מבעבעת שאי אפשר לעמוד בפניה. כאשר נתנו מדריך להכנת פיצה כמו בפיצריה (של טרנטינו), עם הסברים מפורטים מאוד, לא היה כמעט גולש אחד שנשאר אדיש לאפשרות של ריח היסטרי כזה אצלו בבית.

לכתבה

עוף צלוי טעים בשעה

ישראלים אוהבים עוף. צריכת עוף לאדם בישראל מגיעה כמעט ל-40 ק"ג בשנה, לעומת כ-17 ק"ג בשר בקר. הוא זול יותר ועממי ואפשר להכין אותו בשילוב טעמים שונים ובטכניקות מגוונות. עוף צלוי שלם בתנור הוא אחד מארוחות הערב הביתיות הפופולריות בארץ ומתכון מהיר וקל הכנה עבורו הוא הצלחה בטוחה שמתקתקים בכלל בלי למצמץ.

לכתבה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מתכון לעוגיות אגוזי לוז של ארז קומרובסקי

שמו של ארז קומרובסקי, האיש שהביא את מהפכת הלחם לישראל הפך בשנה האחרונה כל ידיעה לנצפית במיוחד. קומרובסקי מעביר את מתכוניו השונים בשיא החינניות על גבול הטרלול ועושה זאת עם הסברים מפורטים שנותנים ערך מוסף לכל מתכון. עוגיות הלוז של קומרובסקי, שהלכו איתו עוד מימיו ב"לחם ארז" היו אז העוגיות הנמכרות ביותר וגם כאן הן זוכות לדרישה גבוהה.

לכתבה

עוגת תפוזים ושמן זית

חג חנוכה מתהדר בעיקר בטיגונים שונים שמשאירים את הגוף בהרגשת צרבת שאינה עוברת. בעקבות החזרה לאוכל בריא ונטול שומנים "רעים", הוחלט לתת מתכון מוצלח לעוגה חורפית בניחוח תפוז שכן משלבת את סימני החג (שמן זית), אבל מותירה את הוורידים נטולי שומן טראנס.

לכתבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully