וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: סנדביץ' בר חולון

11.12.2012 / 7:43

המונית של קובי רובין נעצרת באזור התעשייה של חולון. הקבב שהוא מוצא שם מזכיר לו טעמי ילדות

המונה טועם סנדביץ' בר חולון. קובי רובין
המונה טועם סנדביץ' בר חולון/קובי רובין

בפעם הראשונה שהגעתי לסנדביץ' בר הייתי אחרי תיקון תקלה, מהסוג שבה היצרן רוצה שתמשיך ותגיע אליו, ובעיקר לחשבון הבנק שלו. אחרי החוויה הבלתי נעימה הזאת, החלטתי לפנק את עצמי בצורה מחושבת. גם ככה מישהו עכשיו לקח ממני כסף שלא מגיע לו, מבלי שיכולתי לשלוט במצב.

אזור התעשייה של חולון מרכז מפעלי היי-טק לצד מפעלי תעשייה קלה וכבדה. שילוב מדהים של נעלי ניו באלאנס מכוערת להפליא ונעלי פופאי מסיביות של מוסכניקים. כולם מסתובבים באותו אזור.

בפעם הראשונה שהגעתי לסנדביץ' בר קלטתי בחור צעיר, שזז כל הזמן במהירות יעילה, בעודו מגלה דאגה יתרה לפלטה הלוהטת. כל הזמן מלטף ומנקה, מסובב את המנות לכיוון החום הנכון, ולא מזניח לשנייה אף כיוון. הייתה לי תחושה ראשונית, שמישהו לימד אותו ביסודיות את כל העסק.

יש הרבה מקומות ומזנונים שמחזיקים בפלטת ברזל במטבח. אותו כלי בסיסי למראה, שיכול לעשות הכל. ברוב המקומות, עובדי המטבח והטבחים מזניחים את המכשיר, לא מבינים שאם עובדים איתו נכון ומדויק, אפשר לבעוט למעלה כל מנה ולהקפיץ את טעמה. רוב המכשירים שאני רואה בדרכים מוזנחים ולא נקיים. ממש כמו שבודקים את השירותים, ככה אני בודק את הפלטה, ולפי מצבה אני גם מבין מה מצב הניקיון במקום והמקצועיות של בעל הבית.

לפני 14 שנים פתח אברהם את הסנדביץ' בר. הייתה לו סיבה מספיק טובה: הוא קלט שגלעד, בנו, ילד חרוץ אבל כזה שלא אוהב ללמוד, יצטרך למצוא את דרכו בחיים. אברהם רצה להבטיח את עתידו, ומה יותר טוב מללמד אותו להאכיל אנשים? אבא אברהם עדיין נמצא במקום, ולאט לאט מעביר את האחריות אל הבן, אותו צעיר נמרץ שראיתי מלטף את פלטת הברזל בקפדנות.

המונה טועם סנדביץ' בר חולון. קובי רובין
המונה טועם סנדביץ' בר חולון/קובי רובין

פקדתי את המקום מספיק פעמים, בשביל להבין מה אני הכי אוהב שם לאכול. נתחיל מהקל ונעבור לכבד: על הדלפק יש סדרת פותחי תיאבון ידועים, כמו פיסות פיתה מטוגנות, פלפל ירוק מטוגן חריף אש, פרוסות עגבניות עם שום חי, סלט כרוב ובצל קצוץ. יש גם מספיק סלטים טריים סטנדרטיים מעבר לזכוכית.

אפשר לקחת חביתה מכמה סוגים, שכמובן תיעשה על הפלטה. אתם יכולים להתחיל עם חביתה רגילה ענקית, עם כל התוספות האפשריות (17 שקלים), ואתם יכולים גם, על הדרך, ללכת על חביתת ירק באותו מחיר. גם על שקשוקה בפיתה או בבאגט תשלמו מחיר זהה.

יש גם טונה ופסטרמה, אבל לא באנו עד לכאן בשביל זה. השווארמה, מהסוג היותר רזה ולא מאיים, מגיעה בפיתה או בבאגט (25 ש'קלים), והיא מנה גדולה ומשביעה.

יש גם חזה עוף מתובל, שניצל בציפוי בסיסי של קמח או בגרסה המגורענת הרגילה, מעורב ירושלמי בשני גוונים - אדום ורגיל – שלטעמי, קצת מתקתק מדי.

יותר מכל התלהבתי מהמנה של קבב בפיתה (23 שקלים. יש גם בבגט, ב-25 שקלים). מדובר בקבב ביתי אמיתי, לא מתובל יתר על המידה בשום צורה, לא מפוצץ בשום ובצל, שטעמו מאוזן ונקי. אין מצב שהקבב הזה לא יזכיר לכם את הבית. בסך הכל, טעם של בית באמצע יום עבודה זה תמיד טוב.

אם תגיעו בשעות הלחץ, תקבלו קבב שהוכן קצת מראש. לכן אני ממליץ להקדים את הצהריים, ולבקש מגלעד שיכין לכם על המקום מנה, שתשגר אתכם ישר הביתה, לילדות.

סנדביץ' בר. הפלד 26, חולון. 03-5587566. שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-17:30. כשר ללא תעודה.

איפה קונים את הקבב הכי טעים בארץ?
המונה טועם שניצל אצל מלי
המונה טועם חומוס אצל פאפא בטירת יהודה
לכל המדורים של אוכל רחוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully