וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: ארוחה שמתחממת מעצמה

שרית סרדס-טרוטינו

19.12.2012 / 12:10

התיתכן ארוחה שמתחממת מעצמה? האמנם בריא יותר לשתות חלב שקדים במקום חלב? היעלה על הדעת שילדים יאהבו קצח בשניצל? מוצרים חדשים על המדף

ארוחת "שף הדרך". דן לב
ארוחת "שף הדרך"/דן לב

ארוחות מוכנות שף הדרך

חברת המזון מילסולושן מתמחה בייצור ארוחות חמות ביתיות. עכשיו היא משיקה סדרה חדשנית וייחודית, "שף הדרך" שמה - מנות בשריות במארזים אישיים, שמתחממות מעצמן תוך 12 דקות. זאת, בזכות פטנט ישראלי של חימום עצמי, ללא שימוש במיקרו או תנור. המארזים מיועדים לטיולי שטח, לשומרי כשרות בנסיעות לחו"ל, למשרד שאינו מצויד במיקרו, וגם, שלא נדע, לשעות חירום, כשאין חשמל או גז בסביבה. הטכנולוגיה בהחלט נרתמה לשירות הקולינריה: בזכות האריזה החדשנית המזון גם נשמר בקופסה עד שנתיים, ללא קירור וללא חומרים משמרים.

מחיר: 35 שקלים לאריזת 320 גרם בחנויות הנוחות סונול סו גוד, או 29 שקלים בהזמנה דרך האינטרנט. כשרות בד"צ בית יוסף.

שולפים מזלגות: הוראות החימום על הקופסה ברורות למדי, ויש גם סרטון הדגמה באינטרנט: מוציאים את המגשית מהקרטון, מכניסים לתוך שקית מיוחדת, שופכים על הכל נוזל שקוף ומסתורי, סוגרים וממתינים 12 דקות. האוכל אכן מתלהט מעצמו, עד כדי סכנת כוויה. אפילו ערכת סכו"ם חד פעמי צירפו פה. ניסינו את כל ארבעת הטעמים: אושפלאו של בקר עם אורז, ירקות וצימוקים (הטוב ביותר); קציצות בשר עם ספגטי ברוטב עגבניות (ספגטי רופס וטעמי סויה בולטים בקציצות); שווארמה עם הום פרייז (נחמד), וגולש הונגרי עם תפוחי אדמה ברוטב בשר (תפוחי האדמה קצת קמחיים). לא היו פה הברקות קולינריות גדולות. יותר מכל, המנות הזכירו אוכל של מטוסים. אבל בצוק העיתים, מדובר בפתרון לא רע לארוחות שטח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משקה שקדים אלמונד דרים

החברה הבלגית רייס דרים, המתמחה במשקאות חלופיים לחלב, משיקה בימים אלה את משקה השקדים Almond Dream. המשקה מהווה פתרון לנמנעים מחלב מטעמי בריאות או מצפון. יש בו 34 קלוריות ב-100 מ"ל, ו-1.4 גרם שומן.

מחיר: 20 שקל לקופסה של ליטר. כשר פרווה.

שולפים כוסות: טרנד הטבעונות הסוחף אחריו רבים מוביל לחיפוש אחר אלטרנטיבות לחלב. אלא שמי שמחפש פה בריאות יתרה, עשוי להתאכזב: המשקה מכיל בעיקר מים וסירופ תירס, ורק 2.5 אחוז שקדים. עוד מצאנו ברשימת הרכיבים עמילן תירס, מסמיכים ומתחלבים. האם באמת עדיף לצרוך את כל החומרים האלה? אגב, משווקים לנו את האלמונד דרים כמקור טוב לסידן, אבל רשימת הערכים התזונתיים כה צפופה וקשה לקריאה, שלא הצלחנו לאתר את כמות הסידן שלפנינו. מרקמו של המשקה דליל למדי, וטעמו מתקתק עדין. שילבנו אותו בקפה, והתוצאה היתה סבירה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שניצל אפוי בציפוי דגנים של מאמא עוף

מאמא עוף משיקה שניצל אפוי, ללא טיגון, בציפוי דגנים ועם 4 אחוז שומן. השניצל עשוי מ-100 אחוז חזה עוף והציפוי מכיל שיבולת שועל, זרעי פשתן, דוחן וקצח.

מחיר: 39-45 שקלים לאריזת 650 גרם. כשר.

שולפים מזלגות: אין ספק שמאמא עוף פוזלת עם המוצר הזה לכיוונן של האימהות חדורות רגשות האשמה, יותר מאשר לזאטוטים המכורים לשניצל. היעדר הטיגון אכן מפיק מוצר פחות שמנוני, אבל בהחלט ביאס את הטועמים הצעירים. הציפוי זכה אצלם לתואר "מוזר", וגם זה כי השתדלו להיות מנומסים (קצח? לילדים?!). לעומת זאת, הטועמים המבוגרים ומודעי הבריאות אהבו יותר את התוצאה. אגב, למרות היעדר הטיגון, הפער בקלוריות בין השניצל האפוי לזה המטוגן אינו עצום – 170 קלוריות במוצר האפוי, לעומת כ-200 קלוריות בשניצלים מטוגנים רגילים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוגות קרם לחימום של עלית

עלית הוציאו לשוק שתי עוגות קרם המיועדות לחימום במיקרוגל: עוגת שוקולד בציפוי קרם שוקולד ופירורי טראפלס, וטארט וניל בציפוי קרם נוגט ושברי אגוזים. שתיהן מיועדות לחימום קצרצר, ש10-20 שניות במיקרו.

מחיר: 17 שקל לעוגת 330 גרם. כשר חלבי.

שולפים מזלגות: כלל ברזל: כשהצילום על האריזה מפתה מדי, כמעט תמיד האכזבה מהמוצר תהיה בהתאם. התמונות על אריזת העוגות החדשות של עלית כה מפתות, שפתיחתן לוותה בידיים רועדות. כצפוי, הפער בין הצילום למציאות היה רב. בסך הכל, מדובר בעוגת עלית מהסוג הסטנדרטי והתעשייתי. החימום אכן עושה לה טוב. מבין השתיים, אהבנו יותר דווקא את עוגת הווניל, כי בה פחות הורגשו טעמי הלוואי של התמציות ומשפרי האפייה למיניהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תיבת שי של מטעי בן עזר

מטעי בן עזר היא חברה המתמחה במשלוח תיבות שי לכל רחבי העולם. העונה החמה היא בדיוק עכשיו, עת יוצאים משלוחים לכבוד חג המולד. הרכיב העיקרי בתיבות הללו הוא פרי הדר מארץ הקודש, ולו מצרפים גם שוקולדים, עוגיות, יינות, פטיפורים, פרלינים, מאפי גבינה מתובלים, תה פרימיום, פירות יבשים, זיתים, שמן זית ועוד – תלוי במידת ההשקעה שלכם ביקיריכם מעבר לים.

מחיר: 439-599 שקל, תלוי בהרכב התיבה (המחיר כולל משלוח).

שולפים מזלגות: הפירות שמכילה התיבה - תפוזים, אשכולית אדומה ופומלית - היו באיכות משובחת. במארז מהודר אחר נמצאו פרלינים מצוינים, מרמלדות פרי, מרציפנים ועוד מיני תופינים, כולם ברמה גבוהה מאוד. התרשמנו לטובה גם מעוגיות הגבינה המלוחות. אין ספק שמדובר במארז ייצוגי להפליא. רק המחיר גבוה כל כך. גם אם מוותרים על משלוח הפירות, שוסיפים משקל רב לחבילה, ומסתפקים בשאר הטובין שיש לבן עזר להציע, ההפרש היה מסתכם ב-22 שקלים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully