וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי טוב שאפשר לדמיין: הבחירות של רוני קדר

רוני קדר

30.12.2012 / 11:29

אוכל ערבי במיטבו בעזבה, טעמים מתוחכמים ומלאי חשק בסושיאל קלאב, נוסטלגיה עיראקית אצל מאמא סוהם וחלום תאילנדי בלב תל אביב. רוני קדר בוחרת את המסעדות שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת עזבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עזבה, כפר ראמה

בפאתי כפר ראמה שבגליל העליון מכינים חביב ומינרבה דאוד את האוכל הכי מפתיע שתיתקלו בו באזור. תשכחו מכל מה שחשבתם על אוכל ערבי, וקחו ממנו 180 מעלות. בעזבה תקבלו אוכל פשוט, אבל הכי טוב שאי אפשר לדמיין: שיש בורק מופלא, רך ועסיסי שאסור לפספס, עלי גפן ממולאים, מתובלים וחמצמצים, מלוחייה (בעונה) ועוד.

עזבה. צומת כפר ראמה, שמאלה בכיכר. כפר ראמה. 04-9888808. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סושיאל קלאב/מערכת וואלה!, צילום מסך

סושיאל קלאב, תל אביב

המקום שאתם הכי רוצים להיות בו בכל שעה: בין אם אחר הצהריים של שישי, עם המשפחה, או עם חברים על הבר, מנשנשים מנות קטנות ומתוקתקות לצד הדרינק. השף, מיכאל גרטופסקי, ושותפיו בסושיאל, יודעים איך להפוך את החוויה לנהנתנית ונהדרת בעזרת שילוב אטרקטיבי של מנות שלא רואים בכל מקום, אווירה סקסית וקוקטיילים מוצלחים. את האוכל בסושיאל קלאב אי אפשר למתג ולהכניס לשבלונות - אסייתי, בראסרי או מטבח שף. אצל גרטופסקי תקבלו את הטעמים שלכם טריים, מתוחכמים, משוחררים ומלאי חשק.

סושיאל קלאב. שדרות רוטשילד 45, תל אביב. 03-5601114. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מסעדת מאמא סוהם. נמרוד סונדרס
מאמא סוהם/נמרוד סונדרס

מאמא סוהם, פתח תקווה

כל עיראקי שכבר אין לו דודה או סבתא שעדיין מכינה את המטעמים העיראקיים, מחפש תמיד את המנה שתהיה "כמו שסבתא מכינה". לרוב, קשה מאוד להשיג טעמים של אוכל ביתי אמיתי במטבח של מסעדה, אבל אצל מאמא סוהם הסבתא העיראקית פורצת במלוא הדרה. בסירים קטנים, ולא ענקיים ותעשייתיים, מכינים בכל יום קובה חמוסטה, סלק או דלעת, לצד ערוק (קציצות ירק) ועוד. לקראת שישי כדאי להזמין מראש, ולהצטייד במנה מושלמת של הטבית הכי טעים בארץ.

מאמא סוהם. סלור 7, פתח תקווה. 03-9315666. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית תאילנדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית תאילנדי, תל אביב

אי אפשר שלא להתעכב רגע על פיסת החוף החלומית והתאילנדית, הממוקמת באחוריים המג'וייפים של חופי תל אביב. יריב ולק מלילי מצליחים לעשות בבית תאילנדי מה שקשה למצוא בהרבה מקומות אחרים: מסעדה נטולת פוזה לחלוטין, שמביאה את תאילנד האמיתית לשולחן, ולא עוד ניסיון מפונפן לחיקוי אסייתי מהונדס. כאן תקבלו את האמת (הטובה) בפנים: מנות אותנטיות עם ירקות טריים (חלקם מגודלים במיוחד למסעדה זו), חריפות (לא מעקצצת, אלא אמיתית), ומקצועיות שאין שנייה לה בתחום.

בית תאילנדי. בוגרשוב 8, תל אביב. 03-5178568. לא כשר


סיקור מיוחד: המסעדות שחזרנו אליהן השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully