וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעדניית שף בבני דרור: כל מה שצריך לארוחה טובה

מעדניית שף חדשה לשף האוסטרי פיטר הומל, שעמד בראש המטבחים של המלונות המובילים באילת. 200 סוגי גבינות, דגים, פירות ים ובשר משובח, שאפשר גם לטעום במקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעדניית שף חדשה נפתחה לא מכבר בצומת בני דרור. בעליה הוא השף האוסטרי פיטר הומל, העוסק במסעדנות כבר שנים רבות. עד עתה התרכז הומל בעיקר בתחום המלונאות. בעבר כיהן כשף הראשי של רשת המלונות ישרוטל, עמד בראש המטבחים של מלונות ענק כמו רויאל ביץ', הרודס והנסיכה, וכן שימש כיועץ קולינרי של חברת התעופה אל על. המעדנייה החדשה, הנושאת את שמו -Peter Hummel’s prime butchery & deli, נמצאת מחוץ למרכז המסחרי בצומת בני דרור.

"החלטתי לנסות משהו חדש", מספר הומל. "לא רציתי להיכנס לתחום המסעדנות, ומעדנייה כזאת פשוט נותנת לי מענה על כל מה שרציתי לעשות", הוא אומר, "האטליז מאפשר לי לעסוק בבשר ברמה גבוהה, והמעדנייה משלימה את התמונה עם פסטות, יינות, גבינות, פירות ים, דגים, רטבים וכל מה שצריך כדי לבנות ארוחה טובה".

באטליז של הומל יופיעו, מלבד נתחי בשר מגוונים, גם נקניקיות בוטיק. על אף שהמקום אינו כשר, ניתן למצוא בו גם בשר בשחיטה כשרה, ללא המלחה. בנוסף ניתן להצטייד במתחם גם בדגים ופירות ים לבישול ביתי, כגון שרימפס או בשר סרטנים קפוא, וכן להזמין אותם טריים. הומל גם מעודד את לקוחותיו להזמין מראש נתחי בשר מסוימים שכבר הושרו במרינדה, או מנות כמו צלי, שחלק מהעבודה עליה כבר נעשה במקום, ונותרה רק השלמה קצרה להכנתה בבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למעדנייה החדשה הביא הומל מבחר עצום של גבינות, כ-200 סוגים, רובן תוצרת חוץ. תמצאו אצלו גבינות מספרד, איטליה, הולנד, גרמניה ושוויץ. בנוסף מצטופפים על המדפים יינות מיקבי בוטיק מהארץ ומחו"ל, מבחר פסטות יבשות, מגוון רטבים ותוספות, ממרחים אסיאתיים שונים, מרינדות למיניהן, מלח מכל העולם, שמני זית ייחודיים - מקיבוץ מגל, מאיטליה או מיוון.

מחוץ למעדנייה הוקם מתחם ובו 50 מקומות ישיבה, עם 4 ברזי בירה (בהן בזלת המקומית). הלקוחות יכולים לסעוד במקום וכן להתנסות בסחורה של האטליז, בטרם ירכשו מוצרים הביתה. "חשבנו שיהיה נחמד, אם לפני שקונים סטייק או בשר הביתה, הלקוח יוכל להצביע על מה שמעניין אותו - בשר, דג או נקניקיות - יבחר שתייה בדלפק, והגרילמן יכין לו את הנתח, ויגיש לצד לחם שאנחנו אופים במקום, עם חמאה טובה מהולנד ותפוחי אדמה בגריל", מסביר הומל. "ככה אפשר להבין מה אתה קונה הביתה. אין מצב שתקנה משהו במחיר גבוה, ואז תגיע הביתה ותגלה שזה לא זה".

Peter Hummel’s prime butchery & deli
קניון דרורים, צומת בני דרור. שעות פתיחה: א'-ה' 9:00-21:30, ו' 9:00-15:00. 09-8800757. לא כשר.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פיטר הומל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully