וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים בלובי: הלאונג' של מלון רוטשילד

שטף מלונות הבוטיק שנפתחים בתל אביב, נושא עימו תופעה חדשה של מסעדות קטנות הפועלות בהם. הלאונג' של מלון רוטשילד מציע ארוחות בוקר ותפריט מנות קטנות לצהריים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחד עם מלונות הבוטיק המושקעים שנפתחו באחרונה בתל אביב, נחנכים גם מסעדות ולאונג'ים מרשימים, המציעים שירות משלים של ארוחות מוקפדות לאורחי המלון, אך לא רק להם. לפני פחות מחודש נפתח לפעילות מוקד חדש כזה - מלון רוטשילד - ובעליו הם אבי וענת יפרח, המחזיק גם בבעלות על מלון דיאגילב בעיר.

המלון, ובו 29 חדרים, נקרא על שם הברון רוטשילד, בהתאם למיקומו בשדרה המפורסמת של העיר, ונבנה כהומאז' באינטרפרטציה מודרנית, לפועלו של הנדיב הידוע. "במלון הזה רצינו להיכנס לדמותו של האיש, שהיה נדבן ופנומן", מספר יפרח. "לכן בכל חדר יש אלבום תמונות שבנינו, עם הסברים על רוטשילד. בכל חדר גם תלויה כתמונה דלת מהבניין המקורי. ציירים הוזמנו לצייר על הדלתות, על סמך צילומי ארכיון, כל מיני מפעלים של הברון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלאונג' יש בר ואזור עם כ-40 מקומות ישיבה. התפריט מציע מבחר ארוחות בוקר, ומשעות הצהריים מגוון יינות ותפריט של מנות קטנות, כולל בר קוניאק. על התפריט חתומה יהל כהן, שברזומה שלה עבודה במסעדות צרפתיות קלאסיות בחו"ל, והקמת קייטרינג גורמה בארץ.

תפריט הבוקר מוגש ב-7:00-12:00, והוא מציע מאפים מושקעים כמו קרואסון שוקולד, לצד ארוחות שלמות, כגון ביצה עלומה בקרם תרד על בריוש חמאתי. עוד בתפריט: יוגורט עם גרנולה ופירות טריים (22 שקלים), ברד פודינג עם קרם פרש ותפוח עץ מקורמל בקינמון (38 שקלים), וארוחת בוקר ישראלית עם ביצים, ירקות טריים, גבינות, לחם, חמאה, קונפיטורה, מיץ תפוזים וקפה או תה (58 שקלים).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משעות הצהריים ועד חצות יוגש בלאונג' תפריט של מנות קטנות, שמהן ניתן להרכיב ארוחה שלמה או לחטוף לצד משקה בין הארוחות. טווח המחירים נע בין 22 ל-38 שקלים למנה, אך ישתנה מעט עם תום תקופת ההרצה של המטבח. בין המנות ניתן למצוא: שומר אפוי עם רוקפור וסילאן (22 שקלים); סלט ירוקים בוויניגרט לימון (22 שקלים); מיני ברוסקטה בשלושה טעמים (22 שקלים); קוביות שייטל בציר בקר ויין אדום (38 שקלים); שרימפס בקרם ירוקים (38 שקלים), קרפצ'ו אינטיאס חמוץ חריף (38 שקלים); קדירת בקר, ירקות שורש, תפוח אדמה ועשבי תיבול (38 שקלים), ומגוון קינוחים משתנים ב-22 שקלים.

לאור השקעתו של הברון בתחום היין בישראל, נמכרים בלאונג' רק יינות ישראלים, שנבחרו על ידי הבעלים, וחולקו לפי חמשת אזורי היין העיקריים בארץ. בכל חודש יבחר יין החודש, שעליו יומלץ לאורחים. "איכות היינות הישראלים גבוהה מאוד, ואנחנו יכולים רק להתגאות", אומרת ענת יפרח, זוגתו של אבי יפרח, על הסיבה לבחירה הפטריוטית. בתפריט היינות גם יוצגו יקבים שקשה למצוא במסעדות בארץ, כגון בת שלמה או צימבליסטה בקטגוריית הלבנים, ורוטה, דדה וקדש ברנע באדומים. מחירי היינות מגוונים, ומתחילים מ-100 שקלים לבקבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי השמועות בהמשך הדרך מתכננים ברוטשילד לשכור את שירותיו של ישראל אהרוני, שיעניק ייעוץ קולינרי למקום, על מנת שהלאונג' יהפוך למסעדה. "אנחנו שוקלים להתקדם הלאה, ומאוד פתוחים לרעיון של הקמת מסעדה של ממש", מסכמת יפרח.

לאונג' מלון רוטשילד. שדרות רוטשילד 96, תל אביב. 03-9578899. שעות פתיחה: א'-שבת 7:00- 24:00. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רוטשילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully