וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה אל נור במקום אל באבור

הכל נשאר במשפחה: חוסאם עבאס סגר את סניף אל באבור סמוך לקיבוץ מזרע, ובמקומה פתח אחיו, בילאל, מסעדה בשם אל נור, שמגישה אוכל דומה, אך קצת שונה

כשחוסאם עבאס ממסעדת אל באבור המוכרת ביוקנעם ווואדי ערה, החליט להתרחב ולפתוח מסעדה נוספת בעכו, הוא הבין שלא יוכל להשאיר באמתחתו את סניף המסעדה סמוך לקיבוץ מזרע. אז נכנס לתמונה אחיו, השף בילאל עבאס, והקים במקום מסעדה חדשה, בשם אל נור, גם היא בסגנון מזרחי- גלילי, אך לא רק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלעות טלה באל נור/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לפני כן הייתה לי את מסעדת אלתנור ליד נצרת", מספר בילאל עבאס. "השארתי אותה לאח אחר שלי, והחלטתי לעבור לכאן. לקחתי על עצמי את האחריות, להרים ולחדש את המסעדה. אחי חוסאם לא רצה להתפרס על פני כל כך הרבה סניפים של אל באבור, לכן גם שיניתי את שם המסעדה ואת המהות שלה. אני רוצה להקים מותג ועסק משלי, ולא להשתמש בזה של אח שלי".

במה מתבטאים השינויים?

"שינינו את השם, המיתוג והתפריט. הסגנון קצת אחר, והוא מתאים יותר לסוג הבישול שלי. אני משלב את סגנון האוכל המזרחי עם חומרי גלם ומנות שאינן מזרחיות. למשל רטבים עם שמנת מתוקה, או על בסיס ציר בקר, או מאפים בשימוש בצק עלים. שינויים ושילובים כאלה לא מתאימים לקו של אל באבור. יש פה תפריט אחר, ואלה שתי מסעדות שונות".

באל נור מגיש עבאס מנות כמו תבשיל עולש בר (15 שקלים), עכוב ולוביה (25 שקלים), במיה (25 שקלים), קישואים ועלי גפן ממולאים ( 25 שקלים), פלטות של מגוון סלטים ב-20 שקלים לסועד, שהזמין מנה עיקרית, ו-35 שקלים לפלטה ללא עיקרית, קבב חלבי (50 שקלים) , מנסף (100 שקלים), או שוק טלה ממולא (360 שקלים ל-4-5 סועדים). יש גם מנה שנקראת מנת אל נור - תבשיל כבש בציר בקר, המוגש ברוטב של שמנת מתוקה ופטריות, או ברוטב ציר בקר בלימון ושום (100 שקלים). ויש צלעות טלה ממולאות (100 שקלים), צוואר טלה (180 שקלים) ועוד. בגזרת הקינוחים תמצאו פה כנאפה זוגית (30 שקלים), וכן מלבי, שיוגש בשנת הפעילות הראשונה בחינם, לכל סועד שהזמין מנה עיקרית וסלטים.

אל נור. בכניסה לקיבוץ מזרע, סמוך לתחנת דלק דור אלון. 04-6429601. שעות פתיחה: כל השבוע 11:00 עד אחרון הסועדים. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת אל נור/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אל נור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully